Ga naar inhoud

DesktopOK om Pic. en Res. terug te zetten.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Waarom blijft het in Windows XP wel goed staan, dat snap ik niet?\nHeb ik dual boot mee.\nAlleen gebruik ik dit tegenwoordig niet meer, omdat ik dus sinds kort helemaal over ben naar Win7, sinds ik daar Windows Mail gebruik.\n\nWil wel weer een nieuwe installatie doen, om te proberen, op een geformatteerde C.\nWat moet ik dan wel en niet doen?\nWant voor mij hoeft Catalyst niet, Windows 7 zet geloof ik een andere driver neer.\nTijdens installatie van Windows laat ik het allemaal aan Windows over?\nMaar op een gegeven moment moet ik het beeld toch weer op 1440 zetten, anders is het mij te klein.
Link naar reactie
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[B]Windows 7 Service Pack 1 Graphics Performance Analysis[/B]\r\n\r\n[QUOTE]After completing all our tests and analyzing the data we do not see a clear trend in any direction. Some benchmarks show small variations but those can be explained by inherent inaccuracy of those benchmarks. This is also supported by the results at different resolutions of the same test which often show a small performance increase in one resolution and a decrease in another - clear evidence for random variations.\r\n\r\nHowever, this does also mean that SP1 will not hurt your graphics performance in any way. [B]As a result of this article we can confirm Microsoft\'s documentation which does not promise any performance gains from the Service Pack 1 upgrade[/B]. The upgrade does bring many smaller improvements which will help with the general stability and security of your system, so we can recommend the upgrade, even though [B]it might not be the worst idea to wait a bit and see if some unforseen problems show up[/B].[/QUOTE]\r\n\r\nBron : [url]http://www.techpowerup.com/reviews/Microsoft/Windows_7_SP_1_Graphics_Performance/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;562166]Service pack 1 is nu te installeren.;):)(*)\n\n\nWel eerst alle andere updates installeren.[/QUOTE]\nWelke moet ik hebben, x64 is er in 2 smaken CHK en FRE?\nIs de laatste Frans?\n\nBen beide aan het binnenhalen, ook maar de x86 versie voor zoon.\n\nEerst alle updates installeren? :(\n\nKaal installeren vanaf cd, daarna installeer je toch gelijk het SP?\nAnders gaat ie alles weer ophalen en installeren, ben je net zo ver als gisteren:D
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;562205]Ik heb 32 bits W7 gewoon via de normale update binnen gekregen.[/QUOTE]\nDat zijn dan toch de losse Updates?\nAlles bij elkaar is het dan SP1 neem ik aan.\n\nDus alleen SP1 los binnenhalen is wat anders.\nDe x64 smaken zijn:\nWindows_Win7SP1.7601.17514.101119-1850.AMD64CHK.Symbols\nWindows_Win7SP1.7601.17514.101119-1850.AMD64FRE.Symbols
Link naar reactie
[B]Windows 7 Service Pack 1[/B]\r\n[QUOTE]The upgrade does bring many smaller improvements which will help with the general stability and security of your system, so we can recommend the upgrade[/QUOTE]\r\nWerd via Windows Update als optie aangeboden en heb het, zoals Dutch al vermeldde, ná de Essentiële Updates gedownload en geïnstalleerd.\r\nGeen problemen, of \'merkbare\' verbeteringen.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;562211]Dat zijn dan toch de losse Updates?\nAlles bij elkaar is het dan SP1 neem ik aan.[/QUOTE]\n\n\"[I]Controleren of Windows 7 SP1 al is geïnstalleerd\nKlik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik met de rechtermuisknop op Computer en klik vervolgens op Eigenschappen.\nAls Service Pack 1 onder Windows-editie wordt weergegeven, is SP1 al op uw computer geïnstalleerd.[/I]\"\n\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=c3202ce6-4056-4059-8a1b-3a9b77cdfdda###[/url]\nVerander de taal naar Nederlands, en klik \'[I]Change[/I]\' , klik daarna op \'[I]doorgaan[/I]\' voor validatie. Ik denk dat je vanzelf de goede krijgt ?\n\nIk denk dat je deze nodig hebt als executable\nwindows6.1-KB976932-X64.exe\n903.2MB\n\nof de bovenste als ISO:\n7601.17514.101119-1850_Update_Sp_Wave1-GRMSP1.1_DVD.iso\n1953.3MB\n\nDie laatste zal wel voor alle mogelijke versies zijn, en natuurlijk niet gecomprimeerd, wat zo\'n .EXE wel is.
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;562224][B]Windows 7 Service Pack 1[/B]\n\nZie : Windows Update - hier 44 MB.\n\nOf heb je nog nooit geüpdatet ?! :o[/QUOTE]\n\nAls je het tegen mij hebt:\nIk haal altijd de updates binnen, auto.\nEr staat dan ook een hele lijst met zooi, maar er staat maar 1 regel waar het woord SP1 in voorkomt.\nKB979916: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 voor Windows 7 en Windows Server 2008 R2 voor x64-systemen\n\nHeel vervelend dat er weer niet wordt aangegeven wat je moet hebben.\nEn dan bedoel ik gewoon om te installeren net na een schone setup, zodat je wat sneller klaar bent.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;562226]Mensen willen het Service Pack in het geheel binnenhalen om vanaf DVD of CD te kunnen installeren na b.v. een nieuwe installatie, en burgkop wil het al zo voor meerdere PC\'s.[/QUOTE]\n\nNa die validatie heb je de mogelijkheid om 7 dingen te downloaden.\nEr staat NIET bij wat/welke je moet hebben.\n\nEn nee, niet voor meerdere pc.s, aleen de x64 versie die ik zelf heb en de x86 versie die zoon heeft, maar kan hij ook zelf binnenhalen.\n\nOp dvd is het makkelijkste om te gebruiken.\nDus ik wacht nog maar even, komt hier vanzelf wel weer in beeld welke je moet hebben.\nIk blijf het onduidelijk vinden, of niet soms?\n\nIk schrijf het steeds, ik ga ervanuit om het te gebruiken direct na de gewone Win7 installatie, dus SP1 vanaf cd zou het snelst gaan lijkt mij, die andere zijn .exe bestanden.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;562227]Dat kan dus [ nog ] niet\n.............\n\nEn voor Burgkop\n\nvia auto up-date krijg je altijd het enige juiste service pack\n\nEr staat maar 1 Servicepack 1 in de lijst met updates , en die moet je installeren apart van de andere zichtbare updates.:rolleyes:\n\nHerstel\n\n\n[URL]http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=c3202ce6-4056-4059-8a1b-3a9b77cdfdda###[/URL][/QUOTE]\n\nTja, maar daar heb ik het toch niet over, Tijdens de Update?\nIk zou graag het merendeel op de dvd hebben dat gaat beduidend sneller.\nDaarna pakt ie wel de nieuwere updates dat is logies.\nIk zal die iso ook eens binnenhalen, is wel groot, maar als het alles in een is, is het mij best.\n\nIemand al geprobeerd?
Link naar reactie
Samengevat:\r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=c3202ce6-4056-4059-8a1b-3a9b77cdfdda#Instructions[/url]\r\n\r\nTaal kiezen, en via de knop \' [I]Doorgaan[/I]\' laten valideren, en\r\n\r\nWindows 7 SP1 DVD-ISO voor alle versies, x86, x64, en alle talen:\r\n7601.17514.101119-1850_Update_Sp_Wave1-GRMSP1.1_DVD.iso [B]1953.3MB[/B] (erg groot dus)\r\n\r\nWindows 7 SP1 als executable: \r\n32 bit: windows6.1-KB976932-X86.exe [B]537.8MB[/B]\r\n64 bit: windows6.1-KB976932-X64.exe [B]903.2MB[/B]\r\n[QUOTE=burgkop;562238]Bij mij stopte hij halverwege, komt vast dat jij hem ook aan het binnenhalen was ;)[/QUOTE]\r\nGewoon wat harder trekken burgkop :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...