Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Hallo,\r\n\r\nIk heb een raar probleem met de printer. ik kan wel rpinten vanuit microsoft excel maar niet vanuit microsoft word. Met internet explorer print ie ook wel.\r\nheeft iemand enig idee war dat aan kan liggen?\r\n\r\nGroeten Merijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Vertel eens wat er dan in Word wel gebeurd als je wilt gaan printen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Alles gaat gewoon zoals normaal eigenlijk. Het komt oko wel onderin te staan bij wordt dat het printen volgens plan verloopt, zie bijgevoegde afbeelding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 En wordt dan dezelfde printer gebruikt als wanneer je vanuit Excel print? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Ja daarom vind ik het ook zo raar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Als je dubbelklikt op die printer in je taakbalk krijg je te zien waarmee de printer bezig is. Misschien dat daar een melding bij staat. Heb je daar al naar gekeken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Ik heb de printer niet in de taakbalk staan het is nl. een netwerk printer. Ik zie nu ook dat er onderin toch iets fout gaat bij word, zie afbeelding Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Ik zie nu dat dat er niet veel mee te maken heeft geloof ik of wel? Die 2e afbeelding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Klopt. Heeft geen toegevoegde waarde.\n\nWeet niet welke windows je gebruikt en hoe het geregeld is met een netwerkprinter, maar normaal gesproken kun je de status van de printer opvragen. Mogelijk dat er nog een document in de wachtrij staat, die de boel blokkeert. Al zou ik dan verwachten dat dit ook consequenties zou hebben voor andere applicaties. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Ik heb het net nog eens geprobeerd te printen met de wachtrij van de printer open (die overigens gewoon leeg is) maar het viel me op dat dat opdracht gewoon binnenkomt maar vervolgens ook al weer heel snel verdwijnt (1 of 2 sec) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Ik gebruik overigens XP SP3 en de printer zit aangesloten op een andere pc op het netwerk het is dus niet echt een netwerkprinter maar een gedeelde printer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Weet niet hoe groot het document is wat je wilt afdrukken, maar dat de opdracht zo snel weer verdwijnt is in principe goed/normaal.\n\nHeeft het printen vanuit Word wel gewerkt?\nHet is een netwerkprinter: kunnen anderen wel vanuit Word printen?\nBen niet in thuis in netwerkprinters, maar hoe is die aangesloten op de pc? Draadloos, kabel(s), switch (ooit de term gehoord)? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Het heeft ooit wel gewerkt de printer is er eens achter weg geweest en toen weer terug gekomen en daarna wou die helemaal niet meer printen vanaf deze pc, vanaf de andere was er niks aan de hand. Ik kan nu dus al wel weer printen maar nog niet vanuit Word. Vanaf de andere pc kan wel vanuit word worden geprint\r\nDe printer is met usb aangesloten op de andere pc op het netwerk en de pc\'s zijn gewoon met ethernetkabels verbonen dmv een router Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen