Ga naar inhoud

etikette maken met word 2007


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo wie kan mijn helpen, Ik wil adressen intikken met word en dan uit printen op etikette.\r\nNu is mijn probleem de eerste 5 regels doet hij wel goed in de etiket drukken en dan de laatste 2 regels niet die zet hij niet goed in de etiket.\r\nIk heb deze etikette : Quantore 70x 42,5 mm betselnummer: 129955.\r\nen nu zeggen ze in de winkel dat ik avery 3652 moet pakken maar die doet het juist niet goed uit printen.\r\nIk heb zelf een paar etikette liggen van avery nummer L 7162 en die nummer heb ik ook ze ingeven maar die die die het ook niet goed uitprinten dus waar ligt het aan.\r\nEn wie weet welke nummer ik moet pakken voor die Quantore type die ik gekocht heb.\r\nIk wil graag dat ze er goed uit komen ik wil graag op de kerst kaarten doen.\r\n\r\nIk hoor graag snel antwoord waar het aan ligt.\r\n\r\nGr Daantje1
Link naar reactie
Als je bekend bent met excel dan kan je een excel-adressenbestand op stickers printen (in combinatie met Word >optie extra, > brieven en verzendlijsten > afdruk samenvoegen en dan nog heel wat stappen) . \r\nEen andere mogelijkheid is dat je je adressenbestand gewoon opslaat in Word, uitprint op een blanco vel en dan naar een copierapparaat gaat, je legt dan de blanco sticker-vellen in de copierlade en je origineel op de glasplaat. Er bestaan ook stickervellen formaat A4, maar dan moet je alles losknippen.\r\nKijk wel even of de stickervellen geschikt zijn voor een copieermachine anders loopt de boel vast met eventuele schade.
Link naar reactie
Wat ik begrijp gaat het niet om hoe de adressen op het etiket te krijgen, maar hoe het juiste formaat etiketten in Word te selecteren.\n\nBlijkbaar is Avery3652 niet goed, maar als ik hier kijk hebben die een formaat van 70x42,4 mm. Hoewel dat 0,1 mm verschilt, zou je dat eigenlijk niet moeten merken, want aan het einde van het vel is de afwijking nog steeds minder dan 1 mm. Dus zou toch goed (genoeg) moeten zijn.\n\nWat je precies bedoelt met \"en dan de laatste 2 regels niet die zet hij niet goed in de etiket\" kan ik niet helemaal volgen, maar let er op dat je tekst niet precies op het randje van het etiket moet willen printen. Een printer heeft altijd een afwijking van een paar millimeter, bijvoorbeeld omdat het papier er net wat anders in ligt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...