Ga naar inhoud

Internetzuil met Touchscreen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk ben op zoek naar software om aan te schaffen waarmee ik een toetsenbord op het touchscreen krijg om daar mee te kunnen internettten.\r\n\r\nSituatie,\r\n\r\nPc met touchscreen scherm, pc en toetsenbord incl muis zijn opgeborgen.\r\nNu willen we puur en alleen internet op deze pc kunnen gebruiken dmv het touchscreen.\r\nWeet iemand welke software ik het best hiervoor kan gebuiken? Suggesties zijn meer dan welkom!.\r\n\r\nHet is geen optie om muis en toetsenbord te plaatsen.\r\nPc staat op zichzelfm, en hangt niet in domein dus policy etc geldt hier ook niet.\r\n\r\nBedankt
Link naar reactie
Met welke Windows versie werk jij? Ik maak zelf gebruik van een HP touchscreen met Windows 7 en die heeft zo\'n virtueel keyboard er standaard in. Ook de mogelijkheid van schriftherkenning zit bij dat keyboard oftewel je kan zelf aanklikken op het scherm wat je wil gebruiken.\nKan zijn dat dat een grapje is van HP of dat Windows 7 dat zelf meestuurt, dat weet ik niet, maar het werkt goed.\n\nGroet, Theo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...