Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2010 Delen Geplaatst: 2 december 2010 Beste mensen,\r\n\r\nIk ben op zoek naar software om aan te schaffen waarmee ik een toetsenbord op het touchscreen krijg om daar mee te kunnen internettten.\r\n\r\nSituatie,\r\n\r\nPc met touchscreen scherm, pc en toetsenbord incl muis zijn opgeborgen.\r\nNu willen we puur en alleen internet op deze pc kunnen gebruiken dmv het touchscreen.\r\nWeet iemand welke software ik het best hiervoor kan gebuiken? Suggesties zijn meer dan welkom!.\r\n\r\nHet is geen optie om muis en toetsenbord te plaatsen.\r\nPc staat op zichzelfm, en hangt niet in domein dus policy etc geldt hier ook niet.\r\n\r\nBedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2010 Deze wellicht?\n[URL=\"http://www.virtual-keyboard.com/\"]http://www.virtual-keyboard.com/Touch_Screens/touch_screens.html[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2010 ja ziet er goed uit, \r\nmaar tevens eigenlijk soort software waar dit bij zit.\r\ndus ook de functonaliteit dat alleen internet werkt en verder niks.\r\nmet alleen deze software kun jed nog naar start programma etc\r\nzelfs dit wil ik voorkomen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 Met welke Windows versie werk jij? Ik maak zelf gebruik van een HP touchscreen met Windows 7 en die heeft zo\'n virtueel keyboard er standaard in. Ook de mogelijkheid van schriftherkenning zit bij dat keyboard oftewel je kan zelf aanklikken op het scherm wat je wil gebruiken.\nKan zijn dat dat een grapje is van HP of dat Windows 7 dat zelf meestuurt, dat weet ik niet, maar het werkt goed.\n\nGroet, Theo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 Windows schermtoetsenbord: Start>Programma\'s>Bureaublad-accessoires>Toegankelijkheid>Schermtoetsenbord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 Gebruik 1 van de toetsenborden hierboven of een andere als je wilt. \n\nWil je een fullscreen browser? Druk dan gewoon op (volgens mij) F11 en dan is je browser in fullscree Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen