Ga naar inhoud

msn messenger en live messenger


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik normaal mijn msn messenger (waar mijn mails zitten) open dan opent ook automatisch live messenger waarmee ik kan chatten.\r\nEnkele dagen geleden kreeg ik bij het openen een popup dat er een nieuwe versie van live messenger was en of ik dit wilde installeren. Dat heb ik gedaan en nu werkt er niets meer van messenger. Ik krijg steeds het bericht dat messenger service niet is geinstalleerd en dan de vraag of ik wil herstellen. Maar dan gebeurd er ook niks. Via internet heb ik dit al willen installeren of messenger helemaal herinstalleren, maar niks gekort. Kan iemand zeggen hoe ik die troep moet oplossen want op geen enkele hulpsite, noch van messenger, noch van microsoft krijg ik een degelijke uitleg. En een mail sturen naar die hulpsites is helemaal onmogelijk.\r\nKan er iemand helpen?
Link naar reactie
Welke versie van windows gebruik je dan? MSN explorer is maar te bruiken tot windows 2000 (of lager).\r\n\r\nZover ik weet ik er geen mail programma dat msn explorer heet. Als je bedoelt dat je daarmee je hotmail opent gebruik je waarschijnlijk gewoon internet explorer.\r\n\r\nAls je wel een nieuwe windows gebruikt (vista en hoger) dan zou je windows live 2011 op je pc moeten hebben staan. Deze kun je verwijderen.\r\nAls die er ook niet tussen staat, dan wordt het wat moeilijker om je probleem te verhelpen, want dan ben ik bang dat ik je niet goed begrijp.
Link naar reactie
Als we nu eerst even uitleggen hoe TS een programma van de pc moet verwijderen:\r\n\r\nGa via START en dan alle programma\'s naar het \"configuratiescherm\" Zoek daar de optie \"software\" of \"programma\'s \".\r\nEr opent na even wachten een nieuw scherm met allemaal namen van programma\'\'s die op de pc staan.\r\n\r\nAls je de regel van \"Windows Live Essentials\" één keer aanklikt krijgt deze een ander kleurtje. \r\nHierna kan je bovenin kiezen voor \"verwijderen\".\r\nKies daarna een keer voor \"alle onderdelen verwijderen\" Tijdens het verwijderen van Windows Live Essentials.\r\n\r\nIn dat zelfde scherm met \"software\" zou je (afhankelijk van welke Windows gebruikt) ook \"onderdelen van Windows kunnen verwijderen of toevoegen\" Dat kan ergens links staan. \r\nKijk of je daar dat vage MSN waar je het over hebt kan vinden en kan kiezen om het te verwijderen.\r\n\r\nWat staat er achter de @ van je email adres? (Hier NIET je hele email adres vermelden.)\r\n\r\nLaat overigens even weten welke Windows je gebruikt. Windows XP? Windows Vista? Windows 7? \r\nProbeer ook goed te vertellen hoe je nou precies naar je email gaat. Welk programma klik je daarvoor aan? En waar kies je daarna voor? \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik gebruik wondows xp en daar stond dus msn messenger bij (met het vlinderikoontje) De mailadressen die je daar bij kan maken eindigen op @msn.com (dus geen hotmail)\r\nUiteraard gebruik ik ook outlook express maar dat is dan weer een ander programma.\r\nMsn messenger is dus leuk om met nicknames te werken. Als ik normaal op het vlinderikoon klik, komt er een blauw scherm tevoorschijn met de lijst van de nicknames of gebruikers. Die kan je dan aanklikken en met een wachtwoord in te geven kom je dan binnen en kan je mails versturen en ontvagen met dus de extentie msn.com. Zodra je een naam aanklikt opent ook windows messenger onder dezelfde gebruikersnaam en kan je dus chatten.
Link naar reactie
Oke. Als het goed is kan je daar gewoon een nieuwere versie voor ophalen bij Microsoft\r\nDaar dus: [url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=CF49C56C-8B3E-4EAE-9904-9505F47BED45&displaylang=nl[/url]\r\n\r\n\r\nAls je de taal (zonodig) goed zet en op \"change\" drukt en daarna downloaden en installeren.\r\nNa installatie opent het vanzelf. Daar vul je je email adres in en je wachtwoord. Dan kan je chatten. Rechtsboven zit een icoontje voor je email. \r\n\r\nDe allernieuwste van Microsoft, dat Windows Live Essentials dat kan niet samenwerken met XP, dus die had je helemaal niet moeten krijgen.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Eerder een funktie verstoppen.:D;)\r\n\r\n@Niekie: Gezien de uitleg van Degraaf in diverse topics gebruikt hij MSN Explorer om msn messenger te openen. Kan best gezien de oudheid van msn explorer, dat deze nog de oude msn opent. Er mag namelijk ook geen beperking zijn op @msn.com email adressen, want met hotmail zou je in feite zelfs nog @hetnet.nl email adressen kunnen gebruiken (ik noem maar iets).\r\n\r\n@Degraaf: Misschien is het beter om alles, dus MSN explorer, MSN messenger (de oude) te deinstalleren/verwijderen zoals aangegeven door Nieke30.\r\nDaarna gewoon MSN Live Messenger los installeren via de link die ze gaf. Daarmee kun je zowel je mail doen alsook met anderen communiceren.\r\nMSN Explorer is een achterhaald iets en zit volgens mij zelfs niet eens meer in nieuwere windows versies (weet ik niet zeker).
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Hallo allemaal,\r\nIk kreeg steeds al een melding dat ik de nieuwste msn moest installeren...maar het werkte prima dus dacht laat maar...maar sinds gisteren kon ik niet meer op msn en moest de nieuwe downloaden en dan zie je dat (SKYPE) het belangrijkste is geworden...en totaal geen msn meer...hoef dat dus niet want heb al SKYPE en gebruik dit alleen voor familie en msn voor mijn vrienden die niks met mijn familie op Skype te maken hebben....maar heb dus geen vriendenlijst meer en kan mijn msn mail niet meer openen...wie weet er een oplossing pppffttt.....hartelijke groeten bakkertje.
Link naar reactie
MSN en Messenger is afgelopen en Skype is de vervanger, daar is verder niets aan te doen\r\n\r\nAls je overstapt op Skype kun je alles van Messenger meenemen .\r\nTenminste als je op tijd bent overgestapt.\r\n\r\n[url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/messenger/messenger-to-skype[/url]\r\n\r\n\r\nVerder zit je in een erg oud Topic ;):o:)\r\n\r\n\r\n\r\n..
Link naar reactie
[QUOTE=Bakkertje;638025]Ik wil alleen maar msn en Messenger maar heb geen behoefte aan Skype...is dat dan niet meer mogelijk ? \r\n\r\nHeb nu niks meer en ook m\'n kontakten zijn weg !!!\r\n\r\nGroetjes Bakkertje[/QUOTE]\r\n\r\nIk zou zeggen lees [URL=\"http://windows.microsoft.com/nl-nl/messenger/messenger-to-skype\"]dit [/URL]even op je gemak.
Link naar reactie
[url=http://www.skype.com/nl/download-skype/skype-for-computer/windows-live-messenger/]\"Skype en Messenger worden één. \n\nDownload Skype om te chatten, bellen en videobellen met uw Windows Live Messenger-contactpersonen\n\nHoe kom ik aan Skype?\n\n[B]U hoeft alleen maar Skype te downloaden en u aan te melden met uw Messenger-ID[/B] (dezelfde als uw Microsoft-account) [B]en u vindt al uw contactpersonen van Messenger, Hotmail en Outlook.com op één locatie[/B].\"[/url]
Link naar reactie
[quote]Ik wil alleen maar msn en Messenger maar heb geen behoefte aan Skype...is dat dan niet meer mogelijk?[/quote]\nDat gaat dus helaas niet. Ik ben er zelf ook niet blij mee.\nWil je jouw contacten houden, dan kun je niet anders dan naar Skype.\n\nOf je moet een alternatief programma nemen zoals Pidgin. Dat lijkt wat meer op het oude Messenger en daar kun je ook nog andere chats aan binden, zoals Skype, ICQ, Facebook etc.
Link naar reactie
[QUOTE=Bakkertje;638003]Hallo allemaal,\r\nIk kreeg steeds al een melding dat ik de nieuwste msn moest installeren...maar het werkte prima dus dacht laat maar...maar sinds gisteren kon ik niet meer op msn en moest de nieuwe downloaden en dan zie je dat (SKYPE) het belangrijkste is geworden...en totaal geen msn meer...hoef dat dus niet want heb al SKYPE en gebruik dit alleen voor familie en msn voor mijn vrienden die niks met mijn familie op Skype te maken hebben....maar heb dus geen vriendenlijst meer en kan mijn msn mail niet meer openen...wie weet er een oplossing pppffttt.....hartelijke groeten bakkertje.[/QUOTE]\r\n\r\nEn daar kom je nu pas achter.?\r\nDan deed je erg weinig met msn ,want je hebt daar al vaak melding van gekregen dat dit zou gaan gebeuren !\r\n\r\nIk denk dat msn mail ,net als hotmail ook outlook.com is geworden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...