Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Delen Geplaatst: 27 november 2010 Sinds ik van de week Outllok 2011 voor mac gebruik, kan ik niet meer een document van uit Adobe Acrobat rechtstreeks via Outlook 2011 (mail) meer versturen.\r\nPopup zegt:\r\nan error occured while trying to create a mail document\r\nMail programma Outlook 2011 start wel uit zichzelf op na het mail icoontje van AAcrobat te hebben ingedrukt, maar kan niets versturen.\r\nIemand een idee wat dit kan zijn?\r\nFarapom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 Wat je zou kunnen proberen is Acrobat nog een keer opnieuw installeren, maar ik vermoed dat die Outlook te nieuw is om met Acrobat samen te kunnen werken. En in dat geval zit er niks anders op dan wachten op een update van Adobe, als die er komt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 THKX zal dan maar even op een update wachten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb even gekeken, en het zou me niet verbazen als die update er niet komt. Niet heel lang geleden is versie 10 (X) van Acrobat verschenen, wat inhoudt dat alleen nog veiligheidsupdates beschikbaar komen voor oudere versies, geen nieuwe functionaliteit.\r\n\r\nAls ik in jouw positie zat zou ik dus eerst eens kijken of herinstallatie van Acrobat wat oplevert. Wachten op een eventuele update kan dan altijd nog.\r\n\r\nKijk anders ook hier eens: [url]http://community.adobe.com/help/search.html?searchterm=outlook+2011&q=outlook+2011&l=acrobat_product_adobelr&x=0&y=0&area=0&lr=en_US&hl=en_US[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen