Ga naar inhoud

koppeling Outlook 2011 en Acrobat


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds ik van de week Outllok 2011 voor mac gebruik, kan ik niet meer een document van uit Adobe Acrobat rechtstreeks via Outlook 2011 (mail) meer versturen.\r\nPopup zegt:\r\nan error occured while trying to create a mail document\r\nMail programma Outlook 2011 start wel uit zichzelf op na het mail icoontje van AAcrobat te hebben ingedrukt, maar kan niets versturen.\r\nIemand een idee wat dit kan zijn?\r\nFarapom
Link naar reactie
Ik heb even gekeken, en het zou me niet verbazen als die update er niet komt. Niet heel lang geleden is versie 10 (X) van Acrobat verschenen, wat inhoudt dat alleen nog veiligheidsupdates beschikbaar komen voor oudere versies, geen nieuwe functionaliteit.\r\n\r\nAls ik in jouw positie zat zou ik dus eerst eens kijken of herinstallatie van Acrobat wat oplevert. Wachten op een eventuele update kan dan altijd nog.\r\n\r\nKijk anders ook hier eens: [url]http://community.adobe.com/help/search.html?searchterm=outlook+2011&q=outlook+2011&l=acrobat_product_adobelr&x=0&y=0&area=0&lr=en_US&hl=en_US[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...