Ga naar inhoud

Abiword


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Macfan, bedankt voor je reactie, ik heb geen optie kunnen vinden om het lettertype en lettergrote in te stellen. Instellen gaat wel, maar na de eerste letter indrukken op mijn pc, schieten ze terug naar de niet te vinden standaard instelling ( Times New Roman en lettergrote 12.) Toch bedankt voor je reactie, we gaan een ander programma proberen. Oldtimer.
Link naar reactie
Beste Eugene, inderdaad kan je het Lettertype ( Times New Roman ) en lettergrote ( 12 ) zoals het bij mij standaard staat veranderen. Wanneer ik dan mijn eerste letter op de pc tik, schieten ze allebei weer terug naar bovenstaande grote en type. Waar ik deze standaard instelling kan vinden , is mij niet duidelijk, klik het aan in het opmaakmenu, maar kan het niet vastzetten, Abiword 2.8. Toch wil ik je bedanken voor je reactie. Oldtimer.
Link naar reactie
Heel vreemd, het lijkt mij dat er iets mis is gegaan met de installatie van het programma. Ik kan zonder problemen het lettertype veranderen. Misschien zou je het programma eens moeten un-installen en dan weer her installeren. Wel alles verwijderen, dus ook de folder, áls deze achter blijft. Al s het kan ook à.le verwijzingen in het register verwijderen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...