Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Delen Geplaatst: 20 november 2010 hee mensen\r\n\r\nals ik films download van een een nieuwsreader kan ik de rar bestanden uitpakken(het bestand heeft een onbekend formaat of is beschadigt). ik heb al een beetje op internet gezocht maar kan niet het zelfde probleem vinden dus vraag ik het aan jullie.\r\n\r\nik heb windows 7home premuim 32bits en een ntfs hdd\r\n\r\niemand een idee hoe je het kan oplossen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 Als er par2 bestanden zijn meegepost kan je met quickpar de rarset controleren en repareren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 al met een aantal films geprobeerd maar geen van alle doet het,\n\nps als het in 1 rar bestand zit kan ik het gewoon uitpakken maar als het parts zijn dan niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 [QUOTE=gielo;548850]al met een aantal films geprobeerd maar geen van alle doet het,\r\n\r\nps als het in 1 rar bestand zit kan ik het gewoon uitpakken maar als het parts zijn dan niet[/QUOTE]\r\n\r\nMaar zijn er wel Par2 bestanden meegepost? het lijkt er op dat de rarset dan is beschadigd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 jah ik heb het gedaan maar met elke film die ik download zegt die dat er geen bestanden zijn Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen