Ga naar inhoud

Een moeilijke vraag.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vrienden in den ronde, ik ben weer terug. Nou om met de deur in huis te vallen het is bijna gelukt... bijna want er is nog een klein hobbeltje.Even in vogelvlucht mijn akties... De drivers heb ik met succes opgehaald bij de fabrikant [ACER] Via nLlite ingevoegd en op de tweede partitie XP Pro geinstallerd. ?.. En nu komt het hobbeltje.... dit blijkt een versie met alleen SP1 te zijn, en SP3 heb ik niet bij me. Dus maar weer hier jullie de vraag...Waar kan ik op een eenvoudige manier SP3 voor XP downloaden ?:x Met Groet OPA JO:p
Link naar reactie
Automatische updates zouden SP3 ook binnen moeten halen, maar het is een flink pakket, dus dat duurt even.\nBij de link van Anacho kan je zelf de download een beetje in de gaten houden.\n\n[QUOTE=Opa Jo;506322] De drivers heb ik met succes opgehaald bij de fabrikant [ACER] Via nLlite ingevoegd en op de tweede partitie XP Pro geinstallerd....[/QUOTE]\nZo te zien had je ons niet eens nodig, want de derde mogelijkheid naast floppy en BIOS instelling is inderdaad de driver intergreren met de installatie CD van XP, en dat was niet eens genoemd. (Ik was het vergeten te vermelden :oops: omdat het de meest bewerkelijke methode is, en de meesten kiezen toch voor een simpelere BIOS instelling omzetten)\n\n(Er zijn trouwens ook mogelijkheden om ook SP3 te intergreren)\n\nOp de Microsoft pagina voor SP3 staan ook de losse versies waarmee je dus op meerdere PC\'s- of meerdere malen SP3 kunt installeren (netwerkversie).\nEr is ook een .ISO te krijgen zodat je vanaf CD kan installeren.\nMakkelijker om te bewaren mocht je later nogmaals moeten. Dan hoef je niet weer te downloaden.\n\nDeze zijn allebei wel een stukje groter dan de download via [I]Automatische updates[/I].
Link naar reactie
[quote=Opa Jo;506588]2\n@ANACHO, Kun je mij aangeven welke versie ik moet downloaden om op een stick of CD te zetten. Ik kom er geen wijs uit B v d[/quote]\nDit beter?\n[URL]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=2FCDE6CE-B5FB-4488-8C50-FE22559D164E&displaylang=nl[/URL]\nNa het downloaden als ISO branden met bv[URL=\"http://www.imgburn.com/index.php?act=download\"] ImgBurn[/URL]
Link naar reactie
Toch even voor jullie informatie:. Ik woon hier in zuid Spanje in een zg urbanisatie van een dorp--NERJA-- en heb geen vaste telefoon maar doe het internetten met een Dongel van Vodafoon, en die XP Pro ziet die dongel niet! Ik moet dus een echt bestand hebben om met XPPro te kunnen internetten Een update gaat niet :confused:
Link naar reactie
Dat wordt 369 mB downloaden en branden.... :rolleyes:\n\nKan je anders eerst de drivers voor die dongel van de fabrikant downloaden ?\nWie garandeert dat na SP3 Windows wel een driver voor dat ding heeft ?\n\nDe laatste link van Anacho is voor de .ISO voor een CD, en \n[url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=5B33B5A8-5E76-401F-BE08-1E1555D4F3D4&displaylang=en][U]deze[/U][/url] is als losse executable, b.v. voor op een USB stick (316 mB).
Link naar reactie
Beste vrienden ik ben er weer.Ik was even verhinderd maar heb intussen niet stilgezeten.\r\nOm het maar kort te houden: Alles is gelukt! Dankzei jullie hulp heb ik SATA drivers,XPSP3\r\ndus zit er op mijn nieuwe laptop oa XP Pro met SP3 geinstalleerd dmv de SATA driver.\r\nEn dat was de bedoeling dus....Jullie allen van harte bedankt:D:D\r\nIk ben niet zo n FORUMtijger dus ga ik maar weer mijn gang.Met jullie welnemen sluit ik dit onderwerp met een groet in het Spaans\r\nAdios amigos mio y Hasta luego ;) OPA JO
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...