Ga naar inhoud

Hoe stel ik de viewport juist in?


avariusnl1

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik bouw websites, puur hobbymatig, met WYSIWYG 11 van Pablo softwaresollutions. Daar zit een functie in om automatisch de viewport metatag toe te voegen. Toch komt het voor dat ik een site bouw van 1250 px breed, die ik met geen mogelijkheid passend in een tablet of mobielscherm krijg. Ook begrijp ik de verschillende soorten viewport instelling niet (user adjustable, of juist niet. welke breedte geef ik op. en hoe zit het met de zoom) In het beste geval krijg ik of een pagina met horizontale scrollbalk of een pagina geheel ingezoomd op de linker boven hoek. En heeft anders iemand een link naar een goede duidelijke nederlandse uitleg?
Link naar reactie
Viewport doe ik meestal zo: HTML: <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1,0" /> CSS: Schermen groter dan ... pixels: @media only screen and (min-width: 480px) { /* Hier CSS code */ } Schermen kleiner dan ... pixels: @media only screen and (max-width: 479px) { /* Hier CSS code */ } Hopelijk heb je hier wat aan. Als je er niet uitkomt, laat het ff weten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...