Ga naar inhoud

probleem met inloggen op WAP54G


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik ben druk bezig met het instellen van mijn netwerk, alles lijkt nu goed te werken.\r\n\r\nhet probleem dat ik alleen ondervindt met de WAP54G is dat ik niet kan inloggen op de web based utility.\r\n\r\nik heb het acces point ingesteld met de bijbehorende installatie cd. Hierbij wordt er gevraagd om het wachtwoord : admin. Hiermee heb ik het acces point kunnen instellen.\r\nnu wil ik iets wijzigen maar nu kan ik niet inloggen via 192.168.1.245.\r\n\r\ner wordt gevraagd om een user name en password, overal waar ik gezocht heb worden de volgende username en password gebruikt.\r\n\r\nUser name : \'blank\'\r\nPassword : admin\r\n\r\nmaar inloggen wil hij niet..\r\n\r\nweet iemand hoe ik dit kan verhelpen??\r\n\r\nPs. ik heb het acces point al meerdere malen met succes gereset maar steeds als ik via de web based utility probeer in te loggen lukt het niet.\r\n\r\nGr SImke
Link naar reactie
het is gelukt uiteindelijk.\n\nwat bleek nou, met de browser chrome van google wou hij niet inloggen. althans niet op het acces point wel op de router namelijk.\n\nmaargoed dat is dus opgelost, nu het volgende probleem.\n\nweet iemand hoe ik het mac adres van de WAP54G kan veranderen. voor een internet verbinding waarbij het acces point direct aan het modem hangt dient het acces point het mac adres van het modem te krijgen. ik kan alleen nergens vinden waar ik deze moet aanpassen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...