Ga naar inhoud

Help!


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,\r\n\r\nIk ben een student en woon in huis met nog 4 anderen.\r\n\r\nWe hebben beneden op de onderste verdieping een modem. \r\n2 van de 5 mensen gebruiken kabel die vanaf de modem gaat. 1 kabel gaat naar de 1e verdieping. De andere naar de 2e verdieping waar een router op is aangesloten. Zelf woon ik op de eerste verdieping.\r\n \r\nHet modem is een speedtouch (een wat verouderd model geloof ik) en de router tja dat weet ik niet :$. Ook maken we gebruik van een pots-splitter hoewel we geen telefoon hebben of iets dergelijks.\r\n\r\nWe zitten met zn vieren op de router van de bewoner op de bovenste verdieping.\r\nIk heb zelf een laptop en een PSP.\r\n\r\nEen van de bewoners betaalt 28 euro in de maand voor internet ( geen id welke bundel )\r\n\r\nNu vlieg ik er de hele tijd uit met mn internet, ik disconnect vaak. En mijn PSP lagt als ik online speel.\r\n\r\n\r\nNu is mijn vraag:\r\n\r\nMoet ik een nieuwere modem kopen? Zo ja, welke?\r\nOf moet ik een andere router erbij aansluiten? Zo ja welke?\r\n\r\n\r\nZou iemand mij kunnen helpen :$?\r\n\r\nDank u wel
Link naar reactie
Niet echt nee, want de situatie met internet zoals beschreven - daar wil jij geen geld in investeren!\r\nZo te lezen is het verschrikkelijk amateuristisch aangelegd en 5 à 6 mensen die één internetverbinding delen - en dan jijzelf én je computer én je PSP!\r\nJe kan hooguit hopen, indien je mee gaat betalen voor een veel snellere internetverbinding, dat jouw internetsituatie verbeteren zal.
Link naar reactie
Ja het is nogal amateuristisch gedaan maar ik wil gewoon goed internet, en ik vroeg me af of dat ook kon zonder een verandering in het abonnement. \r\n\r\nIkzelf verbruik geen internet btw XD\r\n\r\nKan het niet door een beter modem te kopen want voor 28 euro heb je toch wel goed internet lijkt mij
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...