Ga naar inhoud

hoe lek een een draadloos netwerk aan


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb 2 vraagen hoe ik een wachtwoord op mijn modem zeten zo dat er niet iedereen er op kan\r\n\r\nen hoe ik een eigen klein netwerk kan aanlegen draadloos en bekabelt te gelijk zo dat ik een bestand meteen op bijde computers kan bewerken en openen\r\n\r\nmaar in dat netwerk wil ik 2 laptops draadloos waarvan een vista heeft en een vaste \r\npc die zit aan de modem ik will ook als dat kan de printer er op aan sluiten
Link naar reactie
hoe zet ik een wachtwoord op mijn internet ?\r\n\r\n[B]Tik in je internetbrowser je IP adres in, deze kan je vinden door via start - uitvoeren - cmd- ipconfig/all in te tikken, je komt na het invoeren in de browser in je modem, ga hier naar gebruiker of iets dergelijks en maak een wachtwoord, als je een experiabox hebt is deze standaard beveiligd, kijk ook even of je instellingen op \"open netwerk\" of \"WEP\" of \"WPA\" staat, de laatste twee dan is je netwerk al beveiligd[/B]\r\n\r\nHoe leg ik een een draadloos netwerk aan ?\r\n\r\n[B]Das het mooie van een draadloos netwerk, dat het draadloos is, je hoeft dus niets aan te leggen :?[/B]\r\n\r\nEDIT: Moet wel aangelegd aangelegd worden foutje van mij, je verbinding komt uiteraard gewoon uit de muur :?
Link naar reactie
[QUOTE=Dutch3raser;455061]ook al een slecht iets want het gaat om het netwerk ;)\r\n\r\nik zou zeggen: huur een mannetje in die dat even voor je doet? aangezien je er niet erg veel van snapt.\r\nsoms is de aanleg hiervan ook nog gratis.[/QUOTE]\r\n\r\nDuidelijk snap JIJ hier niets van, hoezo \"ook al een slecht iets\", is juist een hele logische vraag.\r\n\r\nVolgens jou moet ik dus iemand in gaan huren om een wachtwoord op mijn internet te zetten, wat een giller ben jij zeg AHAHAH.\r\n\r\nInderdaad voor het AANLEGGEN, lekker een monteur laten komen :P !!
Link naar reactie
[QUOTE=RDCMrT;455069]Duidelijk snap JIJ hier niets van, hoezo \"ook al een slecht iets\", is juist een hele logische vraag.\r\n\r\nVolgens jou moet ik dus iemand in gaan huren om een wachtwoord op mijn internet te zetten, wat een giller ben jij zeg AHAHAH.\r\n\r\nInderdaad voor het AANLEGGEN, lekker een monteur laten komen :P !![/QUOTE]\r\n\r\nAls jij zo vreselijk goed bent (iets waar ik niet van overtuigd ben gezien je antwoorden,zowel hier als in andere threads) geef dan ook even een volledig antwoord.
Link naar reactie
[QUOTE=RDCMrT;455058]hoe zet ik een wachtwoord op mijn internet ?\r\n\r\n[B]Tik in je internetbrowser je IP adres in, deze kan je vinden door via start - uitvoeren - cmd- ipconfig/all in te tikken, je komt na het invoeren in de browser in je modem, ga hier naar gebruiker of iets dergelijks en maak een wachtwoord, als je een experiabox hebt is deze standaard beveiligd, kijk ook even of je instellingen op \"open netwerk\" of \"WEP\" of \"WPA\" staat, de laatste twee dan is je netwerk al beveiligd[/B]\r\n\r\nHoe leg ik een een draadloos netwerk aan ?\r\n\r\n[B]Das het mooie van een draadloos netwerk, dat het draadloos is, je hoeft dus niets aan te leggen :?[/B]\r\n\r\nEDIT: Moet wel aangelegd aangelegd worden foutje van mij, je verbinding komt uiteraard gewoon uit de muur :?[/QUOTE]\r\n\r\ndit werkt niet hoe kan ik nog meer aan mij IP komen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...