Ga naar inhoud

Tv aansluiten op laptop?


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil proberen om via mijn tv, games vanaf mijn oude playstation 2 te spelen, en vroeg me af of ik het beeld en geluid dan op mijn laptop kon laten afspelen.\r\nDe playstation is op de tv aangesloten met een scart-kabel, en mijn tv heeft nog en video (geel) en audio (wit) uitgang, en nog een andere ronde uitgang.\r\nMijn laptop heeft links een aansluiting voor pinnen, dat wel wat lijkt op een aansluiting voor een vga-beeldscherm? (en er staat een tv bij afgebeeld?)\r\nOok heeft mijn laptop een \'\'tweede beeldscherm\'\'.\r\nVerdere specs:\r\n[url]http://www.dooyoo.co.uk/laptops/fujitsu-siemens-esprimo-mobile-v5535/[/url]\r\nVerder weet ik niet, dat als het mogelijk zou zijn, welke kabel ik hiervoor nodig heb.\r\n\r\nMisschien dat iemand hier antwoord op kan geven? :p
Link naar reactie
Geluid zal het probleem niet zijn, dat kun je middels een kabel met aan de ene kant twee tulpstekkers en aan de andere kant een mini-jackplug aansluiten op de line-in van je laptop.\r\n\r\nBeeld is een ander verhaal, want om dit binnen te halen heb je een tv-kaart nodig. Gezien de specificaties van je laptop heb je die mogelijkheid niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...