Ga naar inhoud

Grafischekaart voor AutoCAD 2009


Aanbevolen berichten

Wie kan mij enig advies geven over een goede grafischekaart om\r\nAutoCAD 2009 te draaien.\r\nNu gebruik ik een geintegreerde kaart van Intel: \r\nIntel(R) G33/G31 Express Chipset Family\r\nDe PC is een Dell Vostro 200 gekocht in juni, dus toch nog niet zo oud......\r\nHet probleem is dat als ik in Paperspace verschillende viewports aanmaak dat de cursor tergend traag wordt, niet goed als je haast hebt;)\r\nOS is Vista business en deze draait zeerer goed en stabiel.\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
misschien handiger om eens even te kijken tussen de professionelere kaarten van ATi/nVidia/Matrox. deze kaarten zijn speciaal bedoeld voor AutoCAD. Deze kunnen echter niet veel met spellen. dus als je alsnog graag een spel zou willen spelen ben je slecht uit met zo\'n kaart. \n\nAls je graag een spel speelt kan je het beste gaan voor een ATi Radeon (Bovenin de 3000 of 4000 -serie) of nVidia GeForce -kaart (bovenin de 9000 of 200 -serie). Deze zijn wèl voor DirectX gebouwd (in tegenstelling tot de Quadro\'s van nVidia, FireXL\'s van ATi of alle Matrox-kaarten die voor OpenGL gemaakt zijn)\n\nWaar je in ieder geval op moet letten is dat de kaart niet ouder dan een jaar is, en beschikt over een PCIe-slot. Vooral de \"e\" bij PCIe is belangrijk!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...