Ga naar inhoud

Line in als Line out gebruiken


Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende....\r\nmijn line out is kapot, het stekkertje kan slecht of niet contact maken. Ik krijg er nauwelijks geluid meer uit.\r\nIk heb geen 2de line out op mijn laptop zitten. Nu will ik de line in als line out gebruiken.\r\nIk kan dit niet instellen op de driver van mijn geluidskaart. Maar mischien weet iemand een programma om dit in te stellen. \r\nMijn vraag is.... Zijn hier programma\'s voor, en zo ja welke?\r\nAlvast bedankt voor reactie
Link naar reactie
voor zover ik weet is er niet een of ander programmaatje voor, ik kan in mijn driverinstellingen wel aanpassen wat ik waarop heb aangesloten maar ik sluit alles gewoon \'netjes\' aan.\r\n\r\nMaar je zei al dat je dat niet kon vinden, dus zal t ook wel niet mogelijk zijn.\r\n\r\nIk denk toch dat een simpel geluidksaartje de beste optie is
Link naar reactie
[QUOTE=Stud;417766]Je kan er een nieuw blokje op solderen, of je maakt idd van de line in een out. Dat kan je makkelijk doen door 1 printbaan (+) door te krassen van de line in en een brugje te maken vanaf de out op de in.[/QUOTE]\n\nMag ik je even op de constructie van moderne hardware wijzen, waarbij de printplaat uit diverse lagen (zeg maar \"verdiepingen\") bestaat (of kan bestaan) waartussen zich (dus onzichtbare) printbanen bevinden ?\nHet doorkrassen/omleggen van printbanen kan daardoor niet meer zo makkelijk hoor !:rolleyes:\n\nEn van een line-in een line-out maken, of omgedraaid, is zover ik weet niet mogelijk.\nBeter is het een monteur er een nieuwe connector op te laten solderen, of (goedkoper) een nieuwe geluidskaart plaatsen.
Link naar reactie
Yep, maar direct achter het pootje van de 3.5\" jackconnector zal het maar 1 printbaan zijn en daar moet je ook zijn. Natuurlijk niet zomaar ergens midden op de print.\r\nMaar idd beter is gewoon een nieuwe laten plaatsen dat ben ik met je eens. De kaart blijft dan ook werken zoals het moet werken en dat is met een ombouw van in naar out dus niet zo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...