Ga naar inhoud

USB problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een probleem dat mijn computer ineens geen usb apparaten als een usb stick, een scandisc compactflash card, mijn telefoon etc. ziet. Of ik krijg de melding dat het usb apparaat niet wordt herkend of ik krijg helemaal niets. Dit geld zowel voor de usb poorten an de voorkant als die aan de achterkant. Is eigenlijk zo sinds ik een nieuwe HP all in one printer heb geinstalleerd, maar ik natuurlijk niet of dit hier wat mee te maken heeft. Als ik mijn HP Ipaq via de isb poort aan de voorkant aansluit werkt het wél goed.\r\nWie weet raad?
Link naar reactie
Misschien nog een tip:\r\nIn apparaatbeheer onder beeld even de optie \"verborgen apparaten weergeven\" aanvinken.\r\nMisschien dat je dan plotseling allerlei USB apparaten ziet met uitroep- / vraagtekenstekens.\r\nDeze allemaal verwijderen en vervolgens de pc opnieuw opstarten.\r\nEven wachten tot Windows is uitgeprutteld en dan proberen of je usb-apparaten weer herkend worden.
Link naar reactie
Heb het eerst met systemherstel geprobeerd, toen werkte alles weer, vervolgens de nwe printer weer geinstalleerd (was ge-deinstalleerd met systeemherstel), printer aan: weer hetzelfde probleem. Nu blijkt dat wanneer ik m\'n nieuwe HP-printer áán zet er allerlei zaken niet goed werken, printer uit: geen probleem. Dus dat doen we dan maar. Thanks guys!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...