Ga naar inhoud

Steeds vaker krijg ik mails terug van de server die ik niet zelf verzonden heb. Hoe kom ik daarvan af?


anoniem

Aanbevolen berichten

This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: xxxx@xx.xx Domain netuo.com has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded. xxxx@xxx.xx Domain netuo.com has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded. xxxx@xxx.xx Domain netuo.com has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded. xxxx@xxx.xx Domain netuo.com has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded. xxxx@xxx.xx Domain netuo.com has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded. (xxxxx@xxx.xx = door mij in gebruik zijnde e-mail adressen)
Link naar reactie
Check je computer op virussen, mogelijk maakt jou computer deel uit van een botnet, https://nl.wikipedia.org/wiki/Botnet doe er zo snel mogelijk wat aan, anders loop je het risico dat je provider je aansluiting zal blokkeren/afsluiten, wegens het massaal versturen van spam-mail
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...