Ga naar inhoud

overstap naar Imac of Mini?


Aanbevolen berichten

[url]http://marketshare.hitslink.com/os-market-share.aspx?qprid=9&qpdt=1&qpct=4&qptimeframe=M&qpsp=97&qpnp=25[/url]\n\nKijk maar op deze link. iPhone is apart vermeld. De trend is duidelijk. Negatief voor Windows. En die discussie over dure onderdeln lijkt me zinloos. Apple heeft een hoge marge en willen geld verdienen. Dat is hun goed recht. Of wij dat willen betalen is iets anders. Ze leveren iig een goed produkt met een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid. Dat steeds meer mensen dat willen betalen blijkt uit die trendcijfers.
Link naar reactie
  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    152

[QUOTE]\n[url]http://marketshare.hitslink.com/os-market-share.aspx?qprid=9&qpdt=1&qpct=4&qptimeframe=M&qpsp=97&qpnp=25[/url]\n\n\n\nZoals je ziet op de door jou genoemde site, stijgen de Vista gebruikers ver boven de OS-X gebruikers [/QUOTE]\n\nJa, en ? Ik wijs op een [B]negatieve trend voor Windows, incl Vista[/B] gebruikers. Wat voor Windows die gebruikers gebruiken is niet relevant. de trend is relevant. Windows is MacOS qua marktaandeel veruit de baas en als ze goed hun best gaan doen, zal dat ook wel zo blijven. Dat is geen probleem op zich. Mijn punt is en blijft en wordt bevestigd door die trend: dat Windows verliest aan populariteit [naar mijn idee door een wrak product te leveren dat de PC als geheel een slechte naam geeft]\n\n\n\n[QUOTE]LOL, als 30% van de potentiele pc kopers \'overwegen\' een Apple te nemen......\nAls van die 30% maar 1/3 daadwerkelijk een Apple zou kopen, dan zou het aantal Apple gebruikers [B]verdubbelen[/B]. Wees eens reeel, wanneer denk jij dat dit gebeurd????[/QUOTE] \n\nOnzin... die cijfers slaan nergens op en je beweringen zijn gewoon flauwekul - ik zie geen onderbouwde cijfers, maar ik zie wel de trend. Jij weigert die te zien omdat je nu leuk door kunt discussieren.\n\n\n\n[QUOTE]\nEn sinds wanneer krijg je Vista [B]gratis[/B] bij een pc :confused: Het wordt tijd dat jij je eens wat beter voor laat lichten....[/QUOTE]\n\nO, dus je moet er nog voor betalen ook... hebben ze een alternatief dan ? Alleen Windows en Linux draaien op die standaard PCs en Linux is niet echt een alternatief en wordt ook niet aangeboden in de doorsnee PC winkel. Dus of ze kopen een zinloos stuk electronica of ze nemen vista erbij.\n\n\n\n[QUOTE]Tegenover elke bewuste overstapper staan 10 mensen die bewust voor een Windows pc kiezen...[/QUOTE]\n\n\nOnjuist - ze gaan naar de winkel, hebben niet veel geld zoals de meeste mensen en willen toch een PC. \nEnige optie: Windows. Linux is te gefragmenteerd, Apple is te duur en bovendien niet in alle winkels te vinden. Bovendien, de mentaliteit is anti-Apple in de doorsnee PC winkel, zoals je zelf fijn illustreert. Duur, ok, en je kunt er niet fijn op gamen, maar de rest... kletskoek. \n\n\n[QUOTE]\nElk ander bedrijf zou dan drastische prijsverlagingen doorvoeren om een marktaandeel te behouden, maar ik ben bang dat Apple dat niet zal doen. Doen ze dat wel, dan geven ze namelijk toe dat ze al die jaren daarvoor (veel) te duur zijn geweest en dat zal niet in goede aarde vallen bij de eerdere kopers.....[/QUOTE]\n\nHet is helemaal niet de intentie van Apple om de markt te domineren. Ze hebben de oude hippiementaliteit: ze willen de wereld verbeteren. Je wist waarschijnlijk niet dat vanuit die mentaliteit bijv. de spreadsheet nooit gepatenteerd is ? Microsoft heeft maar 1 prioriteit: de PC wereld domineren en zoveel mogelijk geld verdienen.\n\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=_5Z7eal4uXI&feature=PlayList&p=543099A3F12BE006&playnext=1&index=13[/url]\n\nAardige talkshow met Steve Jobs en Bill Gates [2007] samen over de toekomst van de PC.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;448818]Uit jouw eigen link:\r\n\r\n[B]De cijfers moeten echter enigszins argwanend bekeken worden. Het meten van marktaandeel op basis van internetgebruik is erg onbetrouwbaar. Zo worden besturingssystemen van bijvoorbeeld mobiele telefoons en spelcomputers ook meegerekend en blijven computers die geen toegang hebben tot internet (bijvoorbeeld binnen scholen of bedrijfsnetwerken) buiten schot. [/B]\r\n\r\nIk begrijp dit bericht van jou niet erg.... Eerst zeg je dat Apple het goed doet in de Benelux, dan post je een link en dan geef je [B]zelf[/B] aan dat die link niet betrouwbaar is..... (dat deel klopt, want ook de iPhone is meegeteld en dat is het enige dat flink verkoopt van Apple).\r\nDus, wat je nu probeert aan te tonen, snap ik niet.....[/QUOTE]\r\nWas bedoelt met een knipoog.
Link naar reactie
[QUOTE]Ja, en ? Ik wijs op een [B]negatieve trend voor Windows, incl Vista[/B] gebruikers. Wat voor Windows die gebruikers gebruiken is niet relevant. de trend is relevant. Windows is MacOS qua marktaandeel veruit de baas en als ze goed hun best gaan doen, zal dat ook wel zo blijven. Dat is geen probleem op zich. Mijn punt is en blijft en wordt bevestigd door die trend: dat Windows verliest aan populariteit [naar mijn idee door een wrak product te leveren dat de PC als geheel een slechte naam geeft][/QUOTE]\r\n\r\nHet zijn de mensen (zonder verstand van zaken) die blijven roepen dat bijvoorbeeld Vista zo\'n slecht product is, die de pc een slechte naam geven....\r\n\r\n[QUOTE] Onzin... die cijfers slaan nergens op en je beweringen zijn gewoon flauwekul - [B]ik zie geen onderbouwde cijfers[/B], maar ik zie wel de trend. Jij weigert die te zien omdat je nu leuk door kunt discussieren.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb jij dan geen rekenen op school gehad??????\r\n\r\nVoorbeeldje:\r\n\r\nOp elke 9000 potentiele Windows kopers heb je 1000 Mac kopers.\r\n30% van 9000 is (voor het gemak) 3000 mensen die \'overwegen\' een mac te nemen.\r\nAls eenderde daarvan (1000 mensen) een Mac kopen, dan heeft Mac 2000 gebruikers en Windows 8000.... Hoezo niet onderbouwt, gewoon leren rekenen......\r\n\r\n\r\n[QUOTE]O, dus je moet er nog voor betalen ook... hebben ze een alternatief dan ? Alleen Windows en Linux draaien op die standaard PCs en Linux is niet echt een alternatief en wordt ook niet aangeboden in de doorsnee PC winkel.[/QUOTE] \r\n\r\nTuurlijk moet je ervoor betalen..... Krijg jij OS-X gratis dan :confused:\r\n\r\n[QUOTE]Dus of ze kopen een zinloos stuk electronica of ze nemen vista erbij.[/QUOTE]\r\n\r\nNee je koopt een pc en kan een keuze maken welke OS je er op zet.... bEhalve OS-X want dan ben je [B]verplicht [/B]veel te dure hardware bij Apple aan te schaffen.....\r\n\r\nDus, je komt nu met een argument dat veel erger voor een Mac of voor OS-X geldt dan voor een standaard pc...\r\n\r\n[QUOTE]Onjuist - ze gaan naar de winkel, hebben niet veel geld zoals de meeste mensen en willen toch een PC. \r\nEnige optie: Windows. Linux is te gefragmenteerd, Apple is te duur en bovendien niet in alle winkels te vinden. Bovendien, [B]de mentaliteit is anti-Apple in de doorsnee PC winkel[/B], zoals je zelf fijn illustreert. Duur, ok, en je kunt er niet fijn op gamen, maar de rest... kletskoek. [/QUOTE]\r\n\r\nNee, het is niet \'anti Apple\', je [B]mag[/B] als verkoper namelijk niet zomaar Apple pc\'s verkopen!\r\nDat is een [B]beleid [/B]van Apple, die willen hebben dat jij de apple [B]exclusief [/B]aanbied volgens [B]hun[/B] voorwaarden [B]en prijzen [/B]en je mag [B]geen[/B] andere pc\'s verkopen!\r\nIk ben pc verkoper, dus ik weet waar ik over praat, jij dus niet........\r\n\r\n[QUOTE]Het is helemaal niet de intentie van Apple om de markt te domineren. Ze hebben de oude hippiementaliteit: ze willen de wereld verbeteren.[/QUOTE] \r\n\r\nHippiementaliteit???????? Sinds wanneer waren er hippies die commercie in deze vorm omarmden????? Het tegendeel is waar.\r\n\r\n[QUOTE]Je wist waarschijnlijk niet dat vanuit die mentaliteit bijv. de spreadsheet nooit gepatenteerd is ?[/QUOTE] \r\n\r\nGeen idee wat je daar mee bedoelt.......\r\n\r\n[QUOTE] Microsoft heeft maar 1 prioriteit: de PC wereld domineren en zoveel mogelijk geld verdienen.[/QUOTE]\r\n\r\nEn Apple geeft zijn pc\'s \'gratis\' weg......\r\n\r\n[QUOTE][url]http://www.youtube.com/watch?v=_5Z7eal4uXI&feature=PlayList&p=543099A3F12BE006&playnext=1&index=13[/url]\r\n\r\nAardige talkshow met Steve Jobs en Bill Gates [2007] samen over de toekomst van de PC.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb het filmpje bekeken.... en nu? het enige dat ik daar uit opmaak is dat de eerste Apple\'s gebruik maakten van door mixrosoft geschreven software en dat Microsoft het eerste bedrijf was dat \'echt\' software maakte, dus eigenlijk uitvond...... Hoe zo innovatie?
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;448817]O, gelukkig, hij is maar 250% duurder dan een normale brander, maar bedankt voor de link met plaatjes, maar wat is nou het verschil?[/quote]\r\nHe ik maak de prijzen niet, een slot loaded drive is nu eenmaal duurder dan een normale drive.\r\nIs toch ook zo met onderdelen van een laptop en onderdelen van een desktop zit toch ook een prijsverschil in, en vaak is een externehardeschijf formaat 3,5\" goedkoper dan een 2,5\" idem met interne harde schijven.\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE=qpc;448817]Tuurlijk weet ik wel welke modellen harde schijven er in zitten, gewoon SATA schijven van merk X, dezelfde die ook in andere pc\'s zitten... En of het nu Samsung, Maxtor/Seagate of WD is, dat is lood om oud ijzer.[/QUOTE]\r\nKoop ik het via een apple winkel (niet online) ben ik niet duurder uit dan er een kopen via een pc zaak.\r\n\r\n[QUOTE]Dus waarom jij nu aanhaalde dat ik niet zou weten wat voor een harde schijf en brander er in een Mac zitten, is mij nog steeds een raadsel..... Wat probeerde je daar nu mee aan te geven :confused::confused:[/QUOTE]\r\nEn wie zegd dat je meer betaald voor die harde schijven??????????[/QUOTE]\r\nHet is het zelfde als wat jij constant aanhaalt over de prijs [B]WHO CARES,[/B] als iemand met een volle verstand een Apple koopt wat maak jij je dan druk om de prijs.\r\nRaak jij klandizie kwijt nee toch dus wat zeur jij dan, jij bent de enige die hier over zeikt de prijs zelf nog nooit met een Mac bezig gehouden of wel :confused::confused:
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;448861]Het zijn de mensen (zonder verstand van zaken) die blijven roepen dat bijvoorbeeld Vista zo\'n slecht product is, die de pc een slechte naam geven....[/quote]\r\nBen ik het met jouw eens mits je configuratie goed is is Vista ABSOLUUT niet slecht, maar zolang er mensen zijn die b.v. met een P3 vista willen draaien krijg je dit soort gelul over Vista.\r\n\r\n\r\n[QUOTE=qpc;448861]Tuurlijk moet je ervoor betalen..... Krijg jij OS-X gratis dan :confused:[/QUOTE]\r\nBijna gratis dan los pakket €129,-\r\n\r\n[QUOTE=qpc;448861]Nee je koopt een pc en kan een keuze maken welke OS je er op zet.... bEhalve OS-X want dan ben je [B]verplicht [/B]veel te dure hardware bij Apple aan te schaffen.....[/QUOTE]\r\nEn weer zeur je over in jouw ogen dure hardware kopers van Apple zitten hier niet mee\r\n\r\n[QUOTE=qpc;448861]Dus, je komt nu met een argument dat veel erger voor een Mac of voor OS-X geldt dan voor een standaard pc...[/quote]\r\n:confused::confused:\r\n\r\n\r\n[QUOTE]Nee, het is niet \'anti Apple\', je [B]mag[/B] als verkoper namelijk niet zomaar Apple pc\'s verkopen!\r\nDat is een [B]beleid [/B]van Apple, die willen hebben dat jij de apple [B]exclusief [/B]aanbied volgens [B]hun[/B] voorwaarden [B]en prijzen [/B]en je mag [B]geen[/B] andere pc\'s verkopen!\r\nIk ben pc verkoper, dus ik weet waar ik over praat, jij dus niet........[/QUOTE]\r\nKlopt je moet aan een aantal voorwaarden voldoen om Apple te mogen verkopen, maar het is gelul over verkoop van andere computers.\r\nDe Dixons, Mediamarkt, Saturn verkopen naast Windows computers ook Apple en dan niet alleen de iPods maar ook de iMac\'s, MacBooks enz.\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE]Het is helemaal niet de intentie van Apple om de markt te domineren. Ze hebben de oude hippiementaliteit: ze willen de wereld verbeteren. Je wist waarschijnlijk niet dat vanuit die mentaliteit bijv. de spreadsheet nooit gepatenteerd is ? Microsoft heeft maar 1 prioriteit: de PC wereld domineren en zoveel mogelijk geld verdienen.[/QUOTE]\r\nIeder bedrijf wil heel veel geld verdienen, bij Apple is het niet anders en de wereld domineren ach wie niet;););)\r\n\r\n[QUOTE=qpc;448861][url]http://www.youtube.com/watch?v=_5Z7eal4uXI&feature=PlayList&p=543099A3F12BE006&playnext=1&index=13[/url]\r\n\r\nAardige talkshow met Steve Jobs en Bill Gates [2007] samen over de toekomst van de PC.[/QUOTE]\r\nIk kon dit filmpje al inderdaad een aardige talkshow.
Link naar reactie
[QUOTE]Nee, het is niet \'anti Apple\', je mag als verkoper namelijk niet zomaar Apple pc\'s verkopen!\nDat is een beleid van Apple, die willen hebben dat jij de apple exclusief aanbied volgens hun voorwaarden en prijzen en je mag geen andere pc\'s verkopen!\nIk ben pc verkoper, dus ik weet waar ik over praat, jij dus niet........[/QUOTE]\nTsja.. ben je zeker niet goed genoeg voor Apple... \nWaarom liggen er dan wel Apples bij MediaMarkt, Dixons en Saturn?
Link naar reactie
[QUOTE]Ben ik het met jouw eens mits je configuratie goed is is Vista ABSOLUUT niet slecht, maar zolang er mensen zijn die b.v. met een P3 vista willen draaien krijg je dit soort gelul over Vista.[/QUOTE]\r\n\r\nPrecies en laat [B]dat [/B]nou net 90% van alle klagers over Vista zijn.... En dan wordt Vista daar op afgerekend....\r\n\r\n[QUOTE]Bijna gratis dan los pakket €129,-[/QUOTE]\r\n\r\nPrecies, ongeveer net zo duur als Vista Home Premium OEM\r\n\r\n[QUOTE]En weer zeur je over in jouw ogen dure hardware kopers van Apple zitten hier niet mee[/QUOTE]\r\n\r\nNee, die hebben geld zat en betalen [B]graag[/B] veel meer voor iets dat je elders veel goedkoper kunnen krijgen....\r\n\r\n\r\n[QUOTE]:Klopt je moet aan een aantal voorwaarden voldoen om Apple te mogen verkopen, maar het is gelul over verkoop van andere computers.\r\nDe Dixons, Mediamarkt, Saturn verkopen naast Windows computers ook Apple en dan niet alleen de iPods maar ook de iMac\'s, MacBooks enz.[/QUOTE]\r\n\r\nDie zaken zijn [B]verplicht [/B]door Apple om in de winkel een apparte hoek voor Apple in te richten waar [B]geen[/B] andere pc\'s mogen staan.\r\nOf ze zich daar allemaal aan houden weet ik niet, maar het [B]moet[/B] wel van Apple.\r\nWat zal de reden toch zijn van dit beleid..........\r\n\r\n[QUOTE]Ieder bedrijf wil heel veel geld verdienen, bij Apple is het niet anders en de wereld domineren ach wie niet;););)[/QUOTE]\r\n\r\nDat is ook wat ik bedoel. Dus de opmerking dat dit \'alleen\' voor Microsoft geldt slaat kant nog wal.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;448861]Het zijn de mensen (zonder verstand van zaken) die blijven roepen dat bijvoorbeeld Vista zo\'n slecht product is, die de pc een slechte naam geven....\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nIk zeg iets over Windows in het algemeen - continu in hey nieuws ivm virussen, spyware, security issues, rechtszaken... en als ik naar de afdeling in het forum ga die over PC problemen gaat... take your pick. Oeps, natuurlijk, dat zijn de gebruikers die er niet mee kunnen omgaan.. was ik vergeten. :)\r\n\r\nJe vindt het niet leuk om die neergaande trend te moeten toegeven, he ? Dat ook IE als browser in een soortgelijke neergaande trend is, is ook niet leuk, he ? IE is grootste onderdeel van Windows OS en inzet van vele rechtszaken, alle verloren door Microsof.. Firefox neemt over.\r\n\r\n[url]http://marketshare.hitslink.com/browser-market-share.aspx?qprid=1&qpdt=1&qpct=4&qptimeframe=M&qpsp=97&qpnp=25[/url]\r\n \r\n[QUOTE]\r\nTuurlijk moet je ervoor betalen..... Krijg jij OS-X gratis dan :confused:[/QUOTE]\r\n\r\nOp een Mac van 500 euro zit een OS dat los in de winkel 130 euro kost.\r\n\r\n[QUOTE]\r\nNee je koopt een pc en kan een keuze maken welke OS je er op zet.... [/QUOTE]\r\nWelke keuze ?\r\n\r\n[QUOTE]\r\nbEhalve OS-X want dan ben je [B]verplicht [/B]veel te dure hardware bij Apple aan te schaffen.....\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nApple gebruikers hebben dat er graag voor over. Alle waar naar z\'n geld. \r\n\r\nDuur = relatief. Hoge tweedehands waarde, gaat zeker 6-8 jaar mee en nog steeds te verkopen voor goed geld... kijk maar op marktplaats... alle tijdsverlies door crashes en \'conflicten\' heb je niet... [en tijd is ook geld] etc etc... we hebben die discussie al gehad, en ik heb geen argument gehoord dat zelfs maar in de buurt kwam van \'overtuigend\'..\r\n\r\nJe hebt zeker ook geen iPOD maar een goedkope mp3speler ? Je wilt waarschijnlijk niet eens een iPOD ? Of een iPHONE ? \r\n\r\npff..\r\n\r\n[QUOTE]\r\nDus, je komt nu met een argument dat veel erger voor een Mac of voor OS-X geldt dan voor een standaard pc...\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nGeen idee waar je het over hebt.\r\n\r\n\r\n[QUOTE]\r\nIk ben pc verkoper, [..]\r\n[/QUOTE]\r\n\r\ndat idee had ik al. \r\n \r\n[QUOTE]\r\nHippiementaliteit???????? Sinds wanneer waren er hippies die commercie in deze vorm omarmden????? Het tegendeel is waar.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nHippies willen de wereld mooier maken en verbeteren. Ondertussen moet er ook nog een bedrijf gerund worden, mensen moeten betaald worden... Jobs werkt voor 1 dollar p/jaar bij Apple, en Wozniak [mede-oprichter] geeft les aan een meisjesschool voor standaard salaris. \r\n\r\nDe spreadsheet, als eerste op de Apple I onder de naam VISICALC, is gratis software, [met opzet niet onder patent/licentie] om zoals gezegd, de wereld te veranderen/verbeteren/mooier te maken/creativiteit te bevorderen... De uitvinder werkt gewoon als leraar in Californie. Anderen hebben miljarden verdiend aan zijn uitvinding. Hij zit daar niet mee - hij heeft de wereld verbetert.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;448876]Precies, ongeveer net zo duur als Vista Home Premium OEM[/quote]\nIs wel een OEM versie\n\n\n\n[QUOTE=qpc;448876]Nee, die hebben geld zat en betalen [B]graag[/B] veel meer voor iets dat je elders veel goedkoper kunnen krijgen....[/quote]\nBullshit, proef hier iets van jaloersie;) ik heb ook geen geld zat maar wel 2 keer een Apple computer bewust gekozen voor mijn redenen.\n\n\n[QUOTE=qpc;448876]Die zaken zijn [B]verplicht [/B]door Apple om in de winkel een apparte hoek voor Apple in te richten waar [B]geen[/B] andere pc\'s mogen staan.\nOf ze zich daar allemaal aan houden weet ik niet, maar het [B]moet[/B] wel van Apple.\nWat zal de reden toch zijn van dit beleid..........[/quote]\nOok onzin voorbeeld de Mediamarkt in Groningen staan de Apples gewoon tussen de Windows computers, ze staan wel netjes bij elkaar op een tafel maar geen aparte hoek.\nIdem bij de Saturn in Groningen deze heeft een aparte Apple hoek maar ook tussen de computers taan de Apples gewoon gebroedelijk naast hun Windows vrienden.\n\n\n[QUOTE=qpc;448876]Dat is ook wat ik bedoel. Dus de opmerking dat dit \'alleen\' voor Microsoft geldt slaat kant nog wal.[/QUOTE] zie de smiley\'s;);) we bedoelen hetzelfde
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;448876]\nPrecies, ongeveer net zo duur als Vista Home Premium OEM.[/QUOTE]\n\nAlleen krijg je wel \'ultimate\' voor die prijs [wat kost Vista Ultimate ook al weer ? Ergens tussen de 300-400 euro toch ? En kan dat iets wat niet op standaard MacOS kan ? Het kan niet eens wat MacOS kan! ]\n\nCopy en Paste is onder Vista nog steeds Ctrl-C Ctrl-V toch ? Plus applicatie openen, sluiten..\nMacOS: Select, drag\'n drop naar en naar alle applicaties of de desktop, incl foto\'s, tabellen.... Van webpagina\'s blijft de opmaak behouden. WWW-adressen op je desktop gesleept: erop klikken en je bent weer online.. etc etc\nAlle files kunnen openen/previewen zonder de applicatie waarmee ze gemaakt zijn te hoeven openen... kan dat in VISTA ? \nIngebouwde \'timemachine\' maakt ongemerkt backups ieder uur, je desktop benaderen vanaf een andere PC, ook als die in Australie staat, kan dat in VISTA ?\nDe ingebouwde \'Dictionary\' levert alle info van WIKIPEDIA, New Oxford American Dictionary, Oxford American Writer\'s Thesaurus en de Apple Dictionary. Als je een werkstuk moet maken heb je aan 1 muisklik genoeg. Gratis in het OS. \nWidgets naar keuze [gratis te downloaden] verdwijnen en verschijnen op je desktop met een hotkey.. laatste keer dat ik bij VISTA keek stonden ze de desktop te vervuilen.. \n\nVoor de nieuwsgierigen is hier een filmpje:\n[url]http://www.apple.com/macosx/guidedtour/[/url]\n\nScreen-shot maken van je desktop? 2 opties: hele screen of een selecteerbaar stukje. Ook video capturen van je desktop..., een \'post-it memo\' maken [incl. hyperlinks] is drag \'n drop. Codecs ? Aanwezig. Draadloos muziek streamen naar je surround set ? Met een stukje extra hardware is het gepiept. Bluetooth ? Aanwezig. Afstandsbediening ? Aanwezig. Allemaal gratis op elke Mac. Duur he, die Macs..\n\nHet nieuwe OS is geheel gericht op het optimaliseren van het hardware gebruik ipv - zoals bijv. tot 16TB aan RAM is aanspreekbaar [in theorie, want geen enkele hardware kan dat nog leveren] terwijl Vista blijft steken op 3,2 GB. Toch ? \n\nVista Home edition.. laat me niet lachen. Geen vergelijking met MacOS Leopard.\n\n\n\nSorry ik liet me even gaan...
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;448886]Die zaken zijn verplicht door Apple om in de winkel een apparte hoek voor Apple in te richten waar geen andere pc\'s mogen staan.\r\nOf ze zich daar allemaal aan houden weet ik niet, maar het moet wel van Apple.\r\nWat zal de reden toch zijn van dit beleid..........\r\n\r\n.....................................\r\n\r\nZe zijn bang dat je ze gaat vergelijken , en dan blijkt dat ze veel te duur zijn voor wat ze bieden[/QUOTE]\r\nOnzin zie boven, sorry daar weer boven in een replay van mij
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...