Ga naar inhoud

Garantieuitbreiding bij notebook direct bij aankoop?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Waarom zou je extra garantie kopen?\r\nUit allerlei jurisprudentie blijkt dat de verkoper toch verplicht is om ook na het verlopen van de garantietermijn nog reparaties uit te (laten) voeren.\r\nDit is uiteraard wel afhankelijk van de prijs die je voor je notebook betaalt. Van een notebook van € 1200 mag je verwachten dat die langer mee gaat dan een notebook van zeg € 500. \r\nComputers worden over het algemeen na 3 jaar afgeschreven, dus een verlengde garantie heeft niet echt veel zin.\r\nAls je toch die extra garantie wilt kopen dan zul je dat meestal meteen bij de aankoop moeten regelen.
Link naar reactie
Dat ben ik deels met je eens, maar het kost zeer veel moeite (en vooral tijd) om je notebook gerepareerd te krijgen. Een notebook van 1000 euro hoort inderdaad langer dan 12 maanden te functioneren, maar als de processor na 2 jaar kapot is, zal ik het toch echt zelf moeten betalen. Het hangt van het gebruik af, hoe intensief je met het product bent omgegaan. Ik ken de verhalen... .\r\n\r\nDaarom wil ik de garantie uitbreiden naar 3 of 4 jaar.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;355322]extra garantie is vooral voor de verkoper van voordeel. gemakkelijk geld verdienen\r\n\r\nbeter zelf het geld opzij zetten , dan kun je uiteindelijk zelf bepalen hoe je het besteedt[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk alleen niet dat ik voor 200 euro een reparatie kan betalen van mijn laptop. Onderdelen en arbeidsloon zijn erg duur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...