Ga naar inhoud

Gebrande DVD doet het niet in DVD-speler


Anoniem2

Aanbevolen berichten

@ Lange Pier: Ik heb een gewoon een videobestand gebrand op een DVD-R. Ik brand het door de bestand te \' plakken\' via deze computer op de DVD en dan brand hij het op de DVD. Daarna doe ik uitwerpen en dan doet hij het duzz wel in de computer, maar niet op de DVD-speler\r\n\r\n@ Wirumada: Ik heb dat nog niet geprobeerd, zal ik vanavond even doen dan! Ik heb het geprobeerd in zo\'n nieuwe DVD-dinges, waar je ook tv programma op kunt nemen e.d.! Kom even niet op de naam van dat ding.. En boven heb ik een gewone DVD-speler, maar dat is wel al een wat ouder type, dus misschien dat hij geen zelfgebrande cd\'s en dvd\'s pakt! Als ik de DVD erin doe, geven beide aan UNSUPPORT aan!\r\n\r\n@ Turn: Ik denk het wel.. Zoals ik hierboven beschreven heb, doe ik als de bestanden erop staan \'uitwerpen\' en dan is ie klaar!
Link naar reactie
Je kunt niet zomaar een videobestand op een DVD zetten, sommige willen wel een DivX, Xvid, AVI of een mpeg bestand afspelen van een CD, maar vaak ook niet, alleen mpeg\'s.\r\n\r\nMet Nero Vision dien je videobestanden te laten recoderen naar mpeg2 bestanden in de vorm van VOB files en de daar bijbehorende ondersteuning files bij voor het menu.
Link naar reactie
Je start Nero Vision, kiest voor DVD maken en DVD video, videobestanden toevoegen, dat ook doen, volgende, je munu aanmaken als je wilt, en nog meer aanpassingen uit het menu rechts, doorgaan eventueel het menu mooi maken en dan kun je hem branden.\r\n\r\nHet recoderen van een AVI, DivX of Xvid, de twee laatste zijn ook AVI\'s, duurt vrij lang, dus heb geduld.\r\n\r\nZijn het 20 dezelfde films kun je de DVD kopieëren met b.v. CloneDVD2, zijn het 20 verschillende dan wordt het nachtwerk.:smile:\r\nOf eerst een image maken en die branden.\r\n\r\nMpegs worden, overigens, sneller omgezet, en bij alle films, de kwaliteit wordt niet beter, avi\'s zijn al vaak geripte DVD\'s.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...