Ga naar inhoud

Light Scribe


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort LightScribe ontdekt op mijn laptop, maar nu heb ik daar een aantal vragen over:\r\n\r\n1. Waar kan je die speciale CD\'s / DVD\'s kopen? Zijn die veel duurder en waar kan je die cd\'s (t.o.v. normale) aan herkennen??\r\n2. Jullie branden allemaal met Nero! Ik heb Vista en had Nero 6 maar die is niet Vista compatibel! Waar kan ik de nieuwste Nero weghalen??\r\n3. En jullie hebben het hier ook over Nero Cover Designer! Zit dat bij Nero in of is dat een apart programma van Nero?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Lightscribe cd\'dvd\'s zijn bij alle goede zaken te koop.\nZijn veel duurder ,en het staat duidelijk op de verpakking.\nAls in je laptop een lightscribe brander zit ,zul je deze ook kunnen gebruiken met de bijgeleverde software.\nNero mag je nergens weghalen ,maar kun je overal gewoon kopen.\nCoverdesigner is gewoon een onderdeel van nero.
Link naar reactie
[quote=Pjotr27;354265]Staan aangeboden voor 12 euro! Kan je wel een gokje mee wagen ...[/quote]\n\nVolgens mij ben je een gewillig slachtoffer, want wat voor € 12,-- aangeboden wordt kan nooit de officiële Nero zijn, maar is de Update DVD.....\n[URL]http://www.nero.com/enu/store-nero8.html?NeroSID=18ab51f267550e3474979341f3f3c829[/URL]
Link naar reactie
je kan beide adverteerders niet anders bereiken dan met email\r\nje hebt geen gegevens, het zijn geen gewone particuleren (grote hoeveelheid software)\r\nmoet je ze voor de gein eens een mailtje sturen dat je nero wel komt halen , wedden dat ze je geen adres gegevens geven.\r\n\r\nin het meest gunstige geval krijg je een werkende kopie\r\ndan ben je strafbaar voor het gebruik van iligale software.\r\nals ze gestolen zijn maak je je schuldig aan heling (is een misdrijf)
Link naar reactie
uiteraard kan je \'m downloaden,\r\nvia nero, een demo versie (30 dagen volgens mij)\r\nvia p2p / bit-torrent / nieuwsgroepen, alle 3 iligaal om te downen en te gebruiken.\r\nsomige versie hiervan werken wel sommige niet, soms zit er spyware/virus in soms niet.\r\n\r\nhet is helemaal aan jou, hier op het forum wordt er verder niet gesproken over downloaden, dit is in strijd met de forum regels.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;355304]probeer het toch maar:o\r\n\r\nAvast anti virus,\r\nAVG antivirus\r\nDefender\r\nAcrobat reader\r\n\r\nallemaal gratis en moet je toch ook downloaden\r\n\r\nverder weet je toch de weg wel :D op internet :rolleyes:\r\n\r\n[url]http://freeware.startpagina.nl/[/url] ???[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n[QUOTE=mutybay;355067][B][U]nieuwsgroepen[/U][/B], zijn nog altijd het minst illegaal omda tje niks upload[/QUOTE]\r\n\r\nhier reageerde ik op dutch,\r\nvoor het downloaden uit nieuwsgroepen , p2p en bit-torrent geld het zelfde \r\nnl. datgene wat ik al schreef \r\n\r\n[QUOTE=turn;355097]het downloaden van films en muziek is in nederland legaal, het uploaden is illegaal.\r\nhet downloaden, uploaden en gebruiken van software is allemaal illegaal.\r\n\r\nalle bovenstaande zijn niet legaal op dit forum.[/QUOTE]\r\n\r\nuiteraard is het downloaden, van alles wat de maker / bezitter weg geeft niet ilegaal.\r\nmaar ik vind dat dit voor zich spreekt\r\n\r\nen ja hoor ik weet mijn weg wel op internet.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...