Ga naar inhoud

Welke DVD (schijf) merk is het beste


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn vraag is welke dvd-schijfjes zowat het beste zijn in prijs kwaliteit. Tot voorkort zocht ik altijd de goedkoopste, maar nu hoorde ik dat bij sommigen hun data na een paar jaar al verloren zijn. Kan iemand mij zeggen welke de beter en welke de mindere zijn, of een goede site geven? \r\nIk heb nu 25 + 5 gratis in de blokker voor 23 euro gekocht van het merk maxell, zijn die goed ? Ik heb er hier ook nog een paar van Nashua liggen, zijn die goed ?
Link naar reactie
Internet winkels zijn prima hoor, ze hebben allemaal meestal een kenmerk ideal. Daar moetje vooral een beetje opletten. Ik heb laats iets van 175 DVD\'s/CD\'s besteld. Ze zijn allemaal van goeie kwaliteit. Ze zijn precies verpakt zoals je ze in de winkel koopt. \r\n\r\nIk heb ook voor het eerst DVD\'s/CD\'s besteld.\r\nIk kreeg ze netjes thuis verpakt netjes in een doos onbeschadigd met een order bonnetje bij, kan ik duidelijk zien wat ik heb besteld.\r\n\r\nZoals een paar anderen dat ook zeggen hangt van de fabrikant af!\r\n\r\nPrima handel hoor niks mis mee.
Link naar reactie
Ik haal mijn schijfjes sinds jaar en dag bij de Aldi.\nGeen klachten over.\nIk gebruik ook veel DVD+RWs daar vandaan, 5 voor 7 euro.\nUiteraard moet je zuinig met de schijfjes om gaan, behoeden voor krassen.\nBij mij zul je nooit eem los schijfje zien liggen, altijd na gebruik terug in doosje.\nIk gebruik ze (+RW\'s) zowel voor in de computer als in de DVD-HDD recorder.\nAls je backups opslaat op dvd, kies dan uiteraard schijven zonder krasjes en berg alles donker op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...