Ga naar inhoud

schuifje balkje verschijnt niet?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo leden,\r\n\r\nWaarom krijgt ik die schuif balkje niet dat alles wat actief is dat ie niet alle logo\'s van dat programma laat zien?\r\nHeb een foto toegevoegd... Hoe kan ik dat schuif balkje weer terug krijgen met dat kleine blauwe pijltje??\r\n\r\nIk hoop dat u mij kunt helpen?\r\n\r\neen foto toegevoegd [url]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PH7TELEB.jpg[/url] \r\nMet vriendelijke groeten,:cool:\r\n\r\nkampers
Link naar reactie
[quote=kampers;353112]hallo leden,\n\nWaarom krijgt ik die schuif balkje niet dat alles wat actief is dat ie niet alle logo\'s van dat programma laat zien?\nHeb een foto toegevoegd... Hoe kan ik dat schuif balkje weer terug krijgen met dat kleine blauwe pijltje??\n\nIk hoop dat u mij kunt helpen?\n\neen foto toegevoegd [URL]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PH7TELEB.jpg[/URL] \nMet vriendelijke groeten,:cool:\n\nkampers[/quote]\n\nWelk schuifbalkje, welke logo´s... ik snap de vraag niet :confused:\nPlaatje dat je op deze manier hebt toegevoegd kun je niet linken...\nDus... plaatje opslaan op je HD en dan hier op het forum uploaden.\n\n[URL]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=41995[/URL]\n\nOf bedoel je de programma´s in de systemtray?\nProbeer dan eens af te melden en opnieuw aan te melden (of opnieuw opstarten), kan zijn dat het dan weer helemaal getoond wordt.
Link naar reactie
Ik heb een nieuwe foto toegevoegd het gaat mij omdat kleine blauwe logo met dat pijltje..... \r\n\r\nDat balkje beneden rechts waar al die pictogrammen zijn worden,alleen zichtbaar en sons onzichtbaar worden, worden ze alleen verbergen indien niet actief”.\r\nWanneer alleen programma verbegen indien niet actieve verschuift hij meestal alle programma die je niet gebruikt. En dat blauwepijltje logo verschijnt bij mij niet?\r\n\r\nDat verschijnt niet in mijn ware balkje. Indat voorbeeld foto zie een donkere blauwe rondje gekleurd, heb ik met een rode cirkel een rondje gemaakt. Dat logo verschijnt niet in taakbalk?\r\n\r\nGR.\r\n\r\nkampers
Link naar reactie
Ik heb ze allemaal staan als \' verbergen indien niet actief \' maar dat pijltje verschijnt niet en ze staan maar als \' verbergen indien niet actief \'. Zodat ze allemaal effen niet verschijnen,zodat je makkelijk op dat pijltje weer kan aan klikken wat wel actief en wat niet?\r\n\r\nDat blauwe rondje pijltje had moeten verschijnen. Wat ik als rode rondje heb om gecirkeld maar die verschijnt niet in mijn taakbalk links...?
Link naar reactie
Het lukt mij ook niet om dat pijltje te toveren, en ik heb er 8 + klok, en er verdwijnt er ook geen als ik die optie aanvink.\nIk dacht dat die icoontjes pas verdwijnen als je ze een bepaalde tijd niet aanklikt ?\n\nEn dit is inderdaad geen rede om je bezorgd te maken over her-installeren hoor.\n\n[B]edit[/B]:\nte laat geloof ik ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...