Ga naar inhoud

Brandprobleem na nieuwe installatie


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nAfgelopen zaterdag heb ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd, zo een keer in de zoveel tijd doe ik dat, dus er was geen sprake van echte bijzonderheden. Alleen nu heb ik een probleem met branden.\r\n\r\nTot en met afgelopen zaterdag gebruikte ik Nero 6 en DVD Decryptor. Hier heb ik zelden tot nooit problemen mee gehad, maar nu ik de computer opnieuw geïnstalleerd heb mislukken de DVD\'s keer op keer. Met beide programma\'s...\r\n\r\nWeet iemand wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn? Ik ben dus geen nieuwe versie van het een of ander (ook niet m\'n overige programma\'s) gaan gebruiken. Voor mij is het nu even een raadsel.\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\nLinda
Link naar reactie
De firmware is (correct) geïnstalleerd.\r\nASPI drivers ook, harde schijf en brander werken in dma modus, alleen ik kom nog niet uit de chipsetdrivers.\r\nMet Everest heb ik proberen te kijken wat voor moederbord en chipsetdrivers ik heb, maar ik krijg bij beide de melding \'Onbekend\'. \r\nO wacht, ik heb al gevonden wat voor chipset ik zou moeten hebben, maar hoe kan ik nu controleren of dat ook geïnstalleerd is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...