Ga naar inhoud

Lege DVD's en CD's bestelling?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Trouwens heb ik gelezen dat er een site die aan levering boven de 120,- euro gratis bezorgd. Trouwens wie besteld er boven de 120,- euro heb je dan echt zoveel DVD\'s of CD\'s nodig.\r\n\r\nDus mijn volgende vraag heb je namelijk wel zoveel CD\'s of DVD\'s wel nodig?:mad:\r\n\r\nEn wie koopt of doet bestelling onder de 120,- euro?\r\n\r\nAllen reacties welkom...
Link naar reactie
Die site ken ik en daar heb ik wel eens besteld. Misschien zijn er meer sites maar ik neem aan dat je Opus bedoeld.\r\nHeb je echt zoveel dvd\'s en/of cd\'s nodig? Een aantal van ons wel ja.:)\r\nMaar wat je ook kunt doen is gezamenlijk inkopen. Je neemt een paar vrienden of wat familieleden en besteld voor allemaal wat mee.\r\nKijk 100 cd\'s voor 16 euro ofzo, da\'s voor niks, en kun je lang mee doen.\r\nNeem 200 dvd\'s voor pak hem beet 50 euro, die zou je kunnen verdelen over 4 man, elk 50 dvd\'s en dan ieder 12,50 betalen. Dan zit je al op 67 euro.\r\nDus als je niet zoveel nodig hebt kun je wat mensen aflopen en dan een gezamenlijke bestelling plaatsen en dan zelf onderling even het bedrag delen.\r\n\r\nMaar de verzendkosten zijn ook niet zo duur, dus je kunt ook onder de 120 euro inkopen, alleen moet je dan even de verzendkosten ook meerekenen en dan kijken of je goedkoper uit bent dan in Nederland.
Link naar reactie
Ga gewoon naar een plaatselijke komputerbeurs.\nDaar hebben ze ook dvd\'s 100 voor 25 euro en cd\'s 100 voor 16 euro .\nOok de echte merken voor die prijzen.\n \nAls je veel cd\'s of dvd\'s verknald ,,of je handelt er in ,dan heb je dus veel schijfjes nodig.\nDe zaken die het spul leveren verkopen ook andere komputer accesoire\'s ,dus het kan nooit erg moeilijk zijn om aan die 120 euro te komen ,en anders betaal je toch gewoon de verzendkosten . Als je dat al teveel vind ,ga dan gewoon naar de plaatselijke komputerwinkel of warenhuis.
Link naar reactie
[QUOTE=kampers;352149]Maar ja hoeveel aantal DVD\'s bestellen jullie eigenlijk??[/QUOTE]\r\nHelemaal geen!\r\n\r\nIk heb me laatst een extra externe harde schijf aangeschaft, alleen al omdat de prijs per GB goedkoper was dan die van dvd\'s. (Ik heb toen vergeleken met de prijzen van dvd\'s in de computerwinkel, met 50 euro voor 200 dvd\'s zijn de dvd\'s overduidelijk goedkoper).\r\n\r\nAls je dus vooral opslagruimte nodig hebt, is zo\'n externe harde schijf natuurlijk ook het overwegen waard (ik betaalde 100 euro voor 500 GB).
Link naar reactie
Hahaha gelukkig heb ik niet thuis liggen ongeveer 200 stuks lege DVD\'s heb ik liggen + DVD films. Nou ze zitten meestal in een spindle. Maar ja goed maar ook gelukkig ik geen hele berg hok hebt, Wat ik echt wilt hebben zet ik op DVD, dingen ik niet wilt hebben gooie ik er meteen af!\r\n\r\nNou ik ken een vriend van me die neemt alle soaps op zijn harddisk van zijn DVD-recorder. En daarna brandt hij ze op DVD-schijfjes verder snap ik het echt niet hoor! Maar goed maar ook als het om soaps gaat bah! Die vriend van me zal een hele pakket thuis hebben van 1000 stuks ongeveer, ik vind het wel onnodig kun je beter op vakantie gaan en als je echt dingen gaat missen dan kun je het opnemen.
Link naar reactie
Ja hoor die heb ook helemaal door 75 euro prima hoor. Heb net gekeken op die site qua overzichtelijk vroeger was ie niet zo mooi die site, maar nu enige tijd is hij toch mooier geworden en duidelijk en overzichtelijk, ben net aan surfen geweest iemand heeft mij ook aangeraden kijk eens daar.\r\n\r\nOok lekker spot goedkoop mooie handel trouwens. Trouwens op welke merken houden het jullie op qua merken DVD\'s zoals CD\'s?
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;352169]maar m\'n externe schijf kan ik niet aan m\'n tv knopen , om muziek dvd\'s te kijken .[/QUOTE]\r\nDa\'s waar, maar je kunt je computer wel aan je tv knopen. Er bestaan zelfs dvd-spelers met usb-aansluiting, om je externe schijf aan te hangen.\r\n\r\nDaarbij, film in video-dvd formaat neemt veel meer schijfruimte in beslag dan film in avi (divx) op je harde schijf. Dat maakt die externe schijf veel goedkoper per uur film dan dvd\'s!\r\n\r\nMaar goed, het was een suggestie. Iedereen moet doen wat \'ie zelfs het makkelijkst vindt.
Link naar reactie
[QUOTE=kampers;352136]Trouwens heb ik gelezen dat er een site die aan levering boven de 120,- euro gratis bezorgd. Trouwens wie besteld er boven de 120,- euro heb je dan echt zoveel DVD\'s of CD\'s nodig.\r\n\r\nDus mijn volgende vraag heb je namelijk wel zoveel CD\'s of DVD\'s wel nodig?:mad:\r\n\r\nEn wie koopt of doet bestelling onder de 120,- euro?\r\n\r\nAllen reacties welkom...[/QUOTE]\r\n\r\nErhm ikke. 2 wekelijks een bestelling van 200 DVD\'s. Ik gebruik al een paar maanden Arita de 8 speed versie. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Ik heb verbatim geprobeerd maar deze gaf foutmeldingen. Of sloot de DVD niet af. Dus weer terug naar Arita. Goed en goedkoop
Link naar reactie
[QUOTE=kampers;352336]Zo hebben jullie wel eens de DVD\'s/CD\'s van Sony\'s gebruikt of wel eens besteld waar al die Arita\'s verkrijgbaar zijn. Trouwens hoe zit met dat merk Sony kwaliteit? Hoewel ik mij afvraagd het branden van dat DVD\'s en de duurzaamheid...?[/QUOTE]\r\n\r\nSony DVD\'s zijn goed, alleen wat aan de duudere kant. Vandaar Arita. \r\nDe duurzaamheid ligt grotendeels aan jezelf. Als je de DVD niet laat rond slingeren.\r\nZoals families die ik ken die de hond er over laten lopen omdat ze overal door de huiskamer liggen. Of de kinderen ze gebruiken als frisbee. Dan kan een DVDtje met normaal gebruik toch wel jaren mee. Terug in het doosje waar hij uitkomt. \r\n\r\nIk kopieer bij voorbaat al mijn spel CD\'s/DVD\'s uit voorzorg dat het origineel niet beschadigd raakt. Als de kopie dan niet meer werkt kan ik wederom een kopie maken van het origineel welke dan nog netjes en ongeschonden is.\r\nDit uit een wijze les dat een spel niet meer te krijgen was welke kapot was door krassen. Ben er nog steeds naar op zoek. Schizm II
Link naar reactie
Om op je andere vraag terug te komen, er zijn diverse zaken (maar ook computerbeurzen) waar je die Arita\'s kunt krijgen.\r\nEen van die zaken heb ik reeds genoemd, Opus dus. Maar er zijn er veel meer.\r\nVerder sluit ik me aan bij wat Gekwordikervan reeds geschreven heeft.\r\n\r\n@Gekwordikervan: V.w.b. dat spel... doe eens een request op FTD of FTN ofzo.:)
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;352404]@Gekwordikervan: V.w.b. dat spel... doe eens een request op FTD of FTN ofzo.:)[/QUOTE]\r\n\r\nHad ik al een keer gedaan op FTD, maar er heeft niemand op gereageerd. \r\nIk had de hoop inmiddels al op gegeven. \r\n\r\nIk heb een privè bericht van Reintje ontvangen met daar in details. het komt allemaal goed. \r\n\r\nBedankt in elk geval.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...