Ga naar inhoud

usb kaartje van telefoon


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\nIk weet niet of ik hier goed ben maar ik vraag het toch maar:\r\nik heb een usb kaartjein me telefoon(in plaats van kabeltje) maar als ik het in me pc stop\r\ndan krijg ik een venster te zien waar op staat dat mijn schijf moet worden GEFORMATTEERD maar me externeschijf doet het wel en me usb stikje ook,dus alleen \r\nme kaartje van de telefoon doet het niet.Heb al op internet gezocht maar kom er niet uit.\r\nB.V.D\r\noma an:confused:
Link naar reactie
Een usb kaartje? In je telefoon?\n\nMeestal zit er in een telefoon een micro-/mini-SD of memorystick (pro(duo)) ;). Als je dat venster krijgt waarin staat dat ie geformatteerd moet worden, kan je dan niet ook nog kiezen voor \'doorgaan zonder te controleren?\'. Anders moet je wellicht je kaartje op een andere manier indelen (FAT32/FAT/NTFS). Ik wou dat ik de tijd had om dit verder uit te leggen, maar ik moet nu echt gaan (naar de TNT Post ;)). Succes!
Link naar reactie
Goeie morgen,Bedankt voor u reactie maar,\r\nJa hahaha ik weet niet hoe dat heet maar het is zo,n kaartje waar ik alles in op kan slaan\r\nen in een U.S.B Mobile Card Reader moet doen.En nee ik kan dan niet verder hij vraag of ik wil FOMATTEREN druk ik op ja dan gaat het niet zeg hij.\r\nMaar bedankt in ieder geval\r\nM.V.G
Link naar reactie
[QUOTE=boodhaa;350237]Prober Het In Een Andere Kaartlezer, Gaat Dat Niet Dan Heeft U Een Probleem Dan Zet De Telefoon Het In Een Verkeerde Format Op Uw Kaart[/QUOTE]\r\nLaat Die Hoofdletters In Ieder Woord Eens Achterwege. Dat Leest Behoorlijk Irritant. (over op die manier typen maar te zwijgen :-?)\r\n\r\n\r\n@oma an:\r\nStaan er belangrijke gegevens op de geheugenkaart (zo heet dat dus :D)? Zo nee, dan de kaart terug de telefoon in en via de telefoon normaals formateren (sla de handleiding van de telefoon er op na om te zien hoe dat moet). Daarna weer in PC proberen. Werkt het dan nog niet, sla er dan de handleiding van de telefoon nog eens na om uit te vinden hoe men geacht wordt gegevens van telefoon op PC te krijgen.\r\n\r\nStaan er wel belangrijke gegevens op, probeer het dan eens op een andere PC.
Link naar reactie
Hallo allemaal\r\nIk ben erg blij met de reactie,s maar het geheugen kaartje is helemaal geformatterd \r\nen ik heb ook in het boekje gekeken en het gedaan zoals het er in stond toen op nieuw in de pc\r\nmaar krijg nog steeds het zelfde bericht ik denk dat ik Maandag even naar de vodafone\r\ngaat want daar komt mijn mobiel vandaan.\r\nBEDANKT.\r\nIk laat nog wel wat weten.\r\nM.V.G\r\nOma an
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...