Ga naar inhoud

Batch commandfile


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nWie kan mij helpen met een batch commandfile om alle files in een directory gesorteerd op creation date/time rte renamen van het formaat aaaaaaaa_nnnnnaa.ext (waarbij nnnnn willekeurig is) naar het formaat aaaaaaaa_nnnnn.ext, waarbij nnnnn begint bij een bepaald (op te geven?) nummer en met bijv 20 verspringt.\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nMarcel
Link naar reactie
Hoi FooBar,\r\n\r\nHeb TheRename geprobeerd, maar het kan volgens mij niet wat ik wil: bestanden in het formaat Text_nnnnn_text.ext, waar nnnnn dus een willekeurig nummer is veranderen in Text_nnnnn_text.ext waarbij nnnnn dan een nummer moet worden, dat begint bij een voorkeursnummer (bv 00500) en bij elk volgend bestand opgehoogd wordt met bv 5 of 20 of zo. De text voor en na het (te veranderen) nummer moet hetzelfde blijven\r\nEn dat heb ik niet kunnen ontdekken in TheRename. \r\nMaar in ieder geval bedankt voor je hulp. \r\n\r\nPrettig weekend, \r\nMarcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...