Ga naar inhoud

lightscribe?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo allen,\r\nik heb vandaag een LG (GSA-H55L) lightscribe brander gekocht.\r\ntoen ik thuis was kwam ik tot de conclusie dat er geen handleiding bij zat.\r\nen omdat ik geen zin om te w8ten, kan iemand mij daarom vertellen met welk programma je lightscribe kunt branden (eventueel hoe werkt).\r\nhet is misschien een stomme vraag maar wil jullie nu alvast bedanken voor de reacties.
Link naar reactie
Lightscribe kun je gewoon zien als het branden van een afbeelding/tekst op de cd/dvd.\n \nWel speciale lightscribe cd/dvd\'s gebruiken.\n \nOm er iets op te branden kun je o.a. Nero gebruiken.\nSchijf omdraaien en met Nero coverdesigner een leuk ... uhm... iets maken en dan \"lightscriben\" \n \nVerkeerde cd/dvd kun je niet branden, dan krijg je vanzelf wel een foutmelding.\nEr is een soort controle op de cd/dvd aanwezig waardoor de brander \"ziet\" of de cd/dvd wel met de goede kant onder ligt.
Link naar reactie
Het is mij al meer opgevallen dat er soms problemen zijn met diverse merken cd\'s en dvd\'s en als je je nero laat opwaarderen naar een nieuwere update van lightscribe ( in mijn geval philips ) dan krijg je een compleet nieuw programma binnen met eventueel een eigen icoon op het bureaublad die het een stuk beter en sneller doet. De moeite van het bekijken waard denk ik dan maar weer.
Link naar reactie
ik heb nu denk ik al zo\'n beetje alle software gedownload en ben al een stuk verder.\r\nhier mijn dank voor.\r\nen denk dat ik er bijna uit moet zijn.\r\nben nu zover dat ik m zou moeten branden.\r\nde status geeft aan dat hij aan het voorbereiden is,maar na 2 seconde zegt hij\r\n(afdrukproces met succes voltooid) \r\nmaar er is helemaal niets voltooid. er is niets gebrand. grrrrrrrrrrr hoe los ik dit nu weer op ?\r\niemand die weet hoe ik dit oplos ?
Link naar reactie
kan nu wel lightscribe branden maar nog steeds niet met nero\r\nheb een trail versie van \"SureThing CD Labeler LightScribe Trial 5\"\r\ndie werkt wel (maar het is een trail versie) dus over 2 weken zou ik m moeten betalen.\r\nen kan hem (op het) net niet vinden.\r\niemand een idee wat het kan zijn ? heb nero 7 ultimate edition\r\n\r\nOja heb het ook via die lightscribe button geprobeerd maar zonder succes.
Link naar reactie
[quote=Raymm;349890]Vind best mooi wat Crtl-alt-del heeft gemaakt, vind die binnenste ring alleen wel erg groot[/quote]\n \nTja, zo zijn die cd/dvd dingen nu eenmaal....:-?\n \nOp 1 van die ringen staat ook een speciale code die door een lightscribe brander wordt gelezen.\nZo voorkomt men dat de lightscribe brander een afbeelding gaat branden op de data zijde van een cd/dvd.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb ook LightScribe op mijn laptop, maar nu heb ik daar een aantal vragen over:\r\n\r\n1. Waar kan je die speciale CD\'s / DVD\'s kopen? Zijn die veel duurder en waar kan je die cd\'s (t.o.v. normale) aan herkennen??\r\n2. Jullie branden allemaal met Nero! Ik heb Vista en had Nero 6 maar die is niet Vista compatibel! Waar kan ik de nieuwste Nero weghalen??\r\n3. En jullie hebben het hier ook over Nero Cover Designer! Zit dat bij Nero in of is dat een apart programma van Nero?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...