Ga naar inhoud

IP adres & Marktplaats?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb vele jaren spulletjes verkocht op marktplaats... Nu ben ik sinds anderhalf jaar er al afgegooid. Ik heb meerdere malen een nieuw account aangemaakt met een andere email en ik werd steeds na 4 a 5 dagen eraf gegooid. Met marktplaats in contact komen is erg moeilijk. En heb je contact via de email dan zijn het kopieer/plak berichten als antwoord. Ik zou iemand hebben opgelicht omdat hij of zij iets kocht en het nooit ontvangen had. Pas als het incident was opgelost kon de blokkade eraf..............maaaaar wie o wie is die persoon!? gegevens kreeg ik niet van marktplaats... dusja dan word het moeilijk om het op te lossen niet? Ik wil heel graag weer verkopen en mijn vraag is eigenlijk word ik er steeds na 4 a 5 dagen afgegooid vanwege mijn IP adres? Zo ja, kan ik dan een nieuwe aanvragen bij KPN? en een nieuwe start maken op marktplaats zonder eraf gegooid te worden? Ik hoor graag jullie reacties
Link naar reactie
De andere zijde van dat soort grote internetbedrijven is dat ze inderdaad niet bereikbaar zijn. Marktplaats is daarin lang niet de enige! Een mogelijkheid is dat je je provider belt. Ik weet niet of ze na het aanhoren van dit verhaal je IP aanpassen. Anders moet je je verhaal wat aanpassen. Mocht het nou echt een probleem worden en verkoop je genoeg per maand dan zou je VPN kunnen gaan overwegen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...