Ga naar inhoud

Oude PC als download PC


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal\r\n\r\nIk heb nog een oude pc.\r\n\r\nSpecificaties:\r\nP1 MMX 133Mhz\r\n32mb ram\r\n8mb videokaart\r\nFDD\r\n3,5gb HDD\r\n250gb externe HDD\r\nDraadloos internet\r\nWindows 2000 (draait er net op:mrgreen: )\r\n\r\nNu wou ik hiervan een download PC maken.\r\nIk dus Grabit installeren enzo. Maar hij haalde maar 240kb/s ipv de 310kb/s.\r\n\r\nMijn vraag is dus:\r\nHoe kan ik de 240kb/s naar 310kb/s verhogen? Misschien meer ram-geheugen? Driver-update?
Link naar reactie
Dat is waar. Behalve als je de N-standaard hebt, die is even snel als de draad (zeggen ze). Ik heb de G-standaard in me draadloze netwerk. Maar goed.\r\n\r\nBedraad kan niet omdat hier geen aansluiting voor zit op dat ding. Alleen draadloos kan dus nu.\r\n\r\nOp me nieuwe computer die een half jaartje oud is kan ik wel de 310kb/s halen. Makkelijk zelf.
Link naar reactie
Kom op, je kan toch zelf zoeken naar Linux??? Probeer Debian of zo. Alleen is die PC alleen maar geschikt voor commandline Linux, niet voor grafische schil. Dus niet echt zinvol, want dan moet je heel veel uit gaan zoeken over Linux. En als je al niet eens zelf een linux-distributie kan vinden, dan is het een kansloze oefening, want het vereist inzet.
Link naar reactie
[QUOTE=avv;334212]Kom op, je kan toch zelf zoeken naar Linux??? Probeer Debian of zo. Alleen is die PC alleen maar geschikt voor commandline Linux, niet voor grafische schil. Dus niet echt zinvol, want dan moet je heel veel uit gaan zoeken over Linux. En als je al niet eens zelf een linux-distributie kan vinden, dan is het een kansloze oefening, want het vereist inzet.[/QUOTE]\r\n\r\nGezien de ervaring zou ik idd gewoon blijven werken met windows :mrgreen:
Link naar reactie
[QUOTE=avv;334212]Kom op, je kan toch zelf zoeken naar Linux??? Probeer Debian of zo. Alleen is die PC alleen maar geschikt voor commandline Linux, niet voor grafische schil. Dus niet echt zinvol, want dan moet je heel veel uit gaan zoeken over Linux. En als je al niet eens zelf een linux-distributie kan vinden, dan is het een kansloze oefening, want het vereist inzet.[/QUOTE]\r\n\r\njaa en? isdit forum niet om iemand te helpen..en niet om af te zeiken wat hij niet weet:confused: \r\nmaargoed :D \r\n\r\nIk blijf denk ik bij windows dus. Makkelijker.\r\n\r\nZou ik dan misschien meer geheugen erin moeten zetten?
Link naar reactie
Deze antieke PC kan de moderne snelheden niet aan. Ten eerste de P1 processor met 133 MHz en een L2-Cache van zegge 16Kb, ten tweede de lanzamere HD en PIO 3 of 4 connectie ipv. DMA. Bovendien zou ik niet al te veel vertrouwen meer hebben in de oude HD!\r\n\r\nEen veel leuker idee is om van dit oude beest een centrale firewall te maken!\r\n [img]http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/froehlich/a040.gif[/img]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...