Ga naar inhoud

Foto`s


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ja, met webshots bedoel ik dat idd:\r\n[url]http://www.webshots.com/samplers/[/url]\r\nDAt heb ik zelf ook; start zelf ook al op zodra je een camera ofzo aansluit.. en kan ook bureaublad verversen enz.. vreet een beetje van je RAM-geheugen.. maar valt opzich wel mee..\r\n\r\nNou.. ik kon me dat wel herinneren.. tja.. \'k zou niet weten hoe ik dat kan controleren, maar je had me een keer ergens goed mee geholpen ;), en anders: forummers helpen elkaar, toch?
Link naar reactie
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sommige foto\'s vind ik wel jammer; ze zijn te breed, zodat het niet mooi past op een volledig scherm :\'(.. Voor de rest houd ik nogal van jouw plaatjes, magic!\r\nMisschien een idee om een website hierover te maken; met allerlei plaatjes en mooie dingen erbij.. Evt. een zip-map met bijv. een hele serie plaatjes met zelfde onderwerp (herfst) e.d. Is dat wat?\r\nAls je lid bent van computeridee: je mag een jaar gratis domeinnaam.. als abonnee!
Link naar reactie
Website: maak er eentje bij zo\'n gratis provider zoals geocities (leuke: je kan de reclame wegwerken met een script, die geef \'k wel, als je hem nodig hebt) Wijst hoofdzakelijk voor zich, en makkelijk: frontpage, dreamwaver e.d. zijn ook handig.. voor de rest: geocities heeft zelfs een \'wizeward\' om een website te maken..\r\n\r\nDomeinnaam: aangezien www.geocities.com/ een nogal vervelende url is, is het makkelijker als het bijv. wordt; [url]www.magic.nl[/url] of [url]www.magicfoto.com[/url] of wat je maar wilt (mits het vrij is, uiteraard). Hiervoor neem je die gratis aanbieding van CID ([url]http://www.computeridee.nl/artikel.jsp?id=423702[/url]). Deze zorgt dat als iemand gaat naar [url]www.magic.nl[/url] hetzelfde verschijnt, als je gaat naar [url]www.geocities.com/magic[/url] of wat dan ook (soort snelkoppeling)..\r\n\r\nOpzich: is een best simpel verhaal, \'k denk, eigenlijk weet ik zeker: je kan het wel hoor. En anders: daar dient dit forum voor hè
Link naar reactie
Zoiets had ik ook al in gedachten, maar ik denk dat een foto met\r\ncopyright niet te downloaden is.\r\nEn ik denk dat Eagle_Erwin gelijk heeft dat je die foto`s niet op je [b]eigen[/b] pagina mag zetten.\r\nAlhoewel als ik mijn foto op internet zet en hem niet bescherm, dan kan iedereen hem er ook afhalen of downloaden en ergens anders neerzetten.\r\nOf denk ik nu zoals ik ben een beginneling?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...