Ga naar inhoud

Foto`s


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@reintje:\r\nMet windows XP: gewoon in een map zetten (allemaal) en dan als diavoorstelling instellen bij windows.\r\nBureaublad > rechtermuisknop > eigenschappen > schermbeveiliging >\r\nKies hier dan de screensaver: \'diavoorstelling mijn afbeeldingen\'. En hierna kies je instellingen om een paar eigenschappen te veranderen (wijst voor zich..)\r\nAndere manier (wat ik deed): gewoon een progje gebruiken.. webshots in dit geval.. kan echter ook met veel anderen hoor (\'k gebruik meestal een ander.., dit is echter sneller).. Met zo\'n ANDER programma kan je zelfs screensavers maken, die écht gemaakt worden met de extensie van \'.scr\' > kan iedereen hem gebruiken!
Link naar reactie
Webshots = programma, is gratis..\r\nNee.. je kan zelf ook foto\'s zetten in je \'eigen\' webshots.. uit je eigen mappen (wordt NIET gedeeld met internet.. dat KAN wel, maar gebeurt niet standaard)\r\n\r\nehm.. dat andere programma.. eigenlijk is het een bèta.. (misschien nu een officiële) en destijds had het geen naam.. dus \'k kan je niet zo verder helpen.. maar \'k zal even de moeite voor je nemen het op te zoeken.
Link naar reactie
Ehm.. helaas heb ik niet zoveel tijd momenteel, reintje, dus ik heb niet zo heel erg kunnen zoeken.. (je had wel nog wat van me te goed, kan \'k me herinneren.. van een andere topic geloof ik , weet ff niet meer wat) \r\n\r\nIk denk dat ik zo spoedig mogelijk weer even ga zoeken, maar wat ik nu alvast heb: \r\nscreensaverworks: [url]http://www.itips.nl/2005/03/screensaver-works.htm[/url] \r\nZodra ik tijd heb, zoek ik even een betere, deze valt me een beetje tegen , nog reclame + weinig mogelijkheiden.. (installeren > hij installeert zichzelf als een screensaver, echter als je bij \'instellingen\' kijkt, kan je kiezen welke foto\'s enz.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...