Ga naar inhoud

Bestanden delen gaat langzaam


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb sinds 3 dagen een netwerkje. 802.11G dus met 54mbps\r\nIk draai onder xp-prof engels.\r\n\r\nMijn pc is met een kabel aan de router verbonden.\r\nDe pc boven is draadloos aangesloten.\r\n\r\nIk kan met beide pc\'s op het internet.\r\nIk kan bestanden delen, ik kan ze kopieeren van de ene pc naar de andere, maar nu komt het probleem:\r\n\r\nHet gaat enorm traag.\r\nIk zie dat ik een 48 of 54 mbps verbinding heb, met een goede ontvangst. Maar de bestanden komen uiterst traag over.\r\n\r\nAls ik ctrl-alt-del doe, en ik ga naar netwerk toe, zie ik dat er maar 5 tot 15 procent van mijn snelheid wordt gebruikt.\r\nMet andere woorden ipv 54 mbps, down ik dus met 5 mbps. \r\n\r\nHoe kan ik wel op de volledige 100 procent komen ???\r\n\r\nZodat ik mijn bestanden met 48 of 54 mbps kan verzenden, en geen 2 of 3 uur te hoeven wachten ???
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Alle kaarten en router zijn opgestuurd naar de leverancier voor controle. Zelfs in turbo-mode 100kbps had ik een trage verbinding. Waarschijnlijk is de router zwak en 1 netkaartkaart slecht.\r\n\r\nIk ontving boven andere netwerken beter dan mijn eigen netwerk. Dus het uitgestuurde signaal van de router is erg zwak. Ondanks dat windows een goed signaal geeft, bleek met de utilitie van de netwerkkaart de ontvangst matig tot slecht. De verbinding geeft wel 54kbps aan, maar met een zwak signaal gaat hij met verzenden op een lagere snelheid werken. Of gebruikt hij minder bandbreedte.\r\n\r\nAfwachten wat de importeur gaat doen. De spullen zijn van de week verzonden, dus waarschijnlijk net aangekomen bij ze.\r\n\r\nHopenlijk volgende week meer bericht, info.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...