Ga naar inhoud

Formule1 USA


Aanbevolen berichten

Jakkoo, \r\n[i]\"Als ik het tenminste goed heb gelezen in de Telegraaf.\"[/i]\r\nEen veel groter brevet van onvermogen kan je jezelf niet geven :mrgreen: De Telegraag schrijft waar ze zin in heeft, het is de Story onder de kranten.\r\n\r\nFerrari lag niet dwars, was ook niet nodig. Kijk maar eens op de nieuwsberichten op [url]www.formule1club.nl[/url], dan krijg je heel wat relevantere informatie.
Link naar reactie
\"De pagina kan niet worden weergegeven.\"\r\nDie slapen zeker al.\r\nDat zul bij de krant van wakker nederland toch niet beleven. \r\nMaar ik geef toe, als het niet over voetbal gaat dan interresseert het telegraaf verder bar weinig en doen ze weinig moeite voor een goede verslaggeving. Jaren geleden nam ik de telegraaf omdat deze zo actueel was over motorsport. Vanmorgen heb ik met de tranen in mijn ogen de \"verslaggeving\" van Assen zitten lezen. Een halve pagina lang verhaal over Rossi en nog een stukje over de nederlanders die niet ver gekomen waren. Over de werkelijke wedstrijden geen woord. De verslaggeving over autosport is van eenzelfde bedenkelijke kwaliteit. Geleuter zonder inhoudelijke informatie.\r\nAls je niet van voetbal houdt, hoef voor de sport de Telegraaf niet te lezen. De door jouw geqoutte regel was dan ook enigzins ironisch bedoeld maar wat ik schreef over de regelementen meen ik serieus. De formule 1 gaat kapot aan de regels en dat is verdomde jammer.\r\nEn nu stop ik ermee. Ik heb vanmiddag de superbikeraces opgenomen en ga die nu bekijken. Moeten jullie ook eens doen. Spannend.\r\n\r\nGroeten met handen en voeten.\r\nEn voor straks welterusten.
Link naar reactie
[quote]Wakker Nederland is weer aan het mijmeren hoe we de doodstraf kunnen herinvoeren en we weer terugkunnen naar de goede ouwe tijd[/quote]\r\nHoe weet jij dat eigenlijk? Niks zeggen, je leest de telegraaf bij de kapper. Tussen de Viva en de Story.\r\n\r\nZonder dollen, ik gaf al aan dat ik de sportverslaggeving als het niet om voetbal of wielrennen gaat, ver onder de maat vind.\r\nIk heb even op die site gekeken, erg mooi trouwens, maar vond daar alleen nog maar het commentaar van Paul Stodart. In dit artikel en de daaronder geplaatste reakties lees ik toch duidelijk dat ik niet alleen sta in mijn mening over de Fia en zijn doorgeschoten regelgeving en niet de enige ben die het met de Formule 1 voor gezien heeft gehouden. \r\nIk wil hiermee niet de sport afkraken, negatief doen is niet moeilijk. Mijn kritiek geldt diegenen die hun eigen belangen en mening voorop stellen en daarmee een op zich mooie sport naar de kloten helpen. Ik zie de motorsport dezelfde kant opgaan. \r\nMoney money money.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...