Ga naar inhoud

Waar zit jij op te wachten?


Aanbevolen berichten

Waar ik op zit te wachten is op die ene keer dat [b]IK[/b] eens een keer die loterij win.\r\nEn dan nooit meer werken (niet dat ik nu al werk: ben nog aan het leren :-() dus nu stoppen met leren, naar Paramaribo verhuizen, lekker op het strandje met mn laptoppie op het CID surfen (:mrgreen:) en verder niets doen...\r\n\r\nHEERLIJK (B)
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood]Waar ik op zit te wachten is op die ene keer dat [b]IK[/b] eens een keer die loterij win.\r\nEn dan nooit meer werken (niet dat ik nu al werk: ben nog aan het leren :-() dus nu stoppen met leren, naar Paramaribo verhuizen, lekker op het strandje met mn laptoppie op het CID surfen (:mrgreen:) en verder niets doen...\r\n\r\nHEERLIJK (B)[/quote]\r\nja, goed idee! lijkt mij ook wel wat. \r\nLekker op het strand met de laptop zitten World of Warcraft te speelen\r\nik heb al vaak wat gewonnen :mrgreen: [color=white]maar nooit boven de 50€[/color]
Link naar reactie
[quote=reintje][quote]ik heb al vaak wat gewonnen[/quote]\r\n\r\nVertel es Richt.....\r\n\r\n(Ik win nooit iets...... :-( )[/quote]\r\n\r\nIk speel mee met een of andere loterij. Weet zo snel niet welke.\r\nKost elke maand E. 13,50; daar krijg je dan een lot voor.\r\nHeb één keer E. 5,-- gewonnen (lees: teruggekregen) :-S
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...