Ga naar inhoud

Waar zit jij op te wachten?


Aanbevolen berichten

[quote=reintje][quote=Navy]Dat, Reintje, zijn sites met mensen die zo arm zijn dat ze geeneens kleren hebben om aan te trekken en die zich warm houden door samen te sporten. (proud)[/quote]\r\n\r\nO ik ben soms ook zo naief......[/quote]\r\n[size=6][b]ROTFLOL!?:[/b][/size][img]http://forum.computeridee.nl/files/rotflol_143.gif[/img]\r\nFraai hoor, gelijk gaan schelden....\r\n\r\n[img]http://www.wurksjops.nl/forum/images/smiles/n13.gif[/img]
Link naar reactie
[quote=Snappie][quote=Eagle_Erwin]Ik weet niet wat voor beginnend internetter jij bent ( :-$ ), Hellolo, maar volgens mij zijn die sites er al. Beetje onbeveiligd internetten en je wordt vanzelf naar die sites toe geloodst.[/quote]\r\n\r\nEcht waar????? waar dan??? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nHeb je windows met Internet Explorer (zonder SP1 of SP2, of security updates)?\r\nStap 1: Zet virusscanner uit\r\nStap 2: Zet firewall uit\r\nStap 3: Zet alle anti-spyware programma\'s af en gebruik ze nooit meer.\r\nStap 4: Zoek naar cheats, krecks en seriële nummers\r\n\r\nTada, na ca. 5 minuten Internet Explorer afsluiten, computer opnieuw opstarten, en IE weer starten.\r\n\r\nAlsjeblieft!
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin][quote=Snappie][quote=Eagle_Erwin]Ik weet niet wat voor beginnend internetter jij bent ( :-$ ), Hellolo, maar volgens mij zijn die sites er al. Beetje onbeveiligd internetten en je wordt vanzelf naar die sites toe geloodst.[/quote]\r\n\r\nEcht waar????? waar dan??? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nHeb je windows met Internet Explorer (zonder SP1 of SP2, of security updates)?\r\nStap 1: Zet virusscanner uit\r\nStap 2: Zet firewall uit\r\nStap 3: Zet alle anti-spyware programma\'s af en gebruik ze nooit meer.\r\nStap 4: Zoek naar cheats, krecks en seriële nummers\r\n\r\nTada, na ca. 5 minuten Internet Explorer afsluiten, computer opnieuw opstarten, en IE weer starten.\r\n\r\nAlsjeblieft![/quote]
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin]Ik weet niet wat voor beginnend internetter jij bent ( :-$ ), Hellolo, maar volgens mij zijn die sites er al. Beetje onbeveiligd internetten en je wordt vanzelf naar die sites toe geloodst.[/quote]\r\n\r\n :lol: , Waarom dacht je dat ik mrgreen ernaast zette ;-) \r\n\r\nIk ben geen beginnend internetter :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...