Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

Echt gebeurt ?\r\nWeet niet.\r\n\r\nIk was bijna 40 jaar getrouwd.\r\nMijn vrouw zong al de hele dag van ; kijk eens in de poppetjes van mijn ogen en de kultjes in mijn kin.kennen jullie al dit liedje ?\r\nDus,wat dacht ik ? vanavond,heeft ze geen hoofdpijn,dus.\r\nIk het bad in en de lolly goed opgepoetst,blinken,wil niemand weten.\r\nHad ook nog wat fitnesoefeningen gedaan.\r\nDus, sjoeke sjem ala creme.\r\nNiet dus, mocht alleen het dekbekovertrek met haar vernieuwen.\r\nDit is geen humor,want ik had erna hoofdpijn:mrgreen:
Link naar reactie
Liefste papa, \n\nGa even zitten als je dit leest. \nHet is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo \nplotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend. \n\nIk ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, \nondanks zijn piercings, tatoeages en zijn grote motor. \n\nDat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahmed zegt dat we \nheel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijk onderhuuradres \nbij de broer van zijn vaders tante. \n\nHij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste \ndroom. \n\nEn die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes . \n\nIk leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben \nbesloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Ahmed \nis al actief als tussenhandelaar in cocaine en XTC en nu dus ook \nons eigen productiebedrijfje . we zijn echt goed bezig hoor! \n\nHet geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we \ngebruiken zelf ook een klein beetje Coke en XTC, en dat spul is \nhartstikke duur hoor, haast niet te betalen.\n\nJe zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat \nAhmed geregeld een paar van zijn hele goede vrienden uitnodigt kan \nik toch ook wat mee betalen . \n\nIk vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag \nvinden tegen Aids, zodat mijn Ahmed toch nog kan genezen. \n\nEn papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 15 en kan al \nheel goed voor mezelf zorgen. \n\nOver een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je \nkleinkinderen kunt bewonderen. \n\nJe liefhebbende dochter \n\nP.S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken? \n\n\n(VERDER KIJKEN ) \n\n\nGekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! \n\nIk ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er \nveel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. \nHet mijne kan je vinden op mijn nachtkastje. \n\nKusjes van je dochter.
Link naar reactie
Er komt een man een bar binnen. Het is er nogal somber en er zit alleen een pianist. Toch wil hij er wat drinken. De man loopt naar de bar. De barman komt naar beneden en vraagt wat de man wil hebben. De man bestelt een pilsje. De man krijgt het pilsje en de barman loopt weer naar boven. De man neemt een slok en zet zijn pilsje op de bar. Meteen komt er vanuit de hoek een aapje aanlopen en gaat zijn ballen in het bier zitten wassen. En loopt daarna weer weg. De man neemt een slok en zet zijn glas weer neer. Meteen komt dat aapje weer aanlopen, begint zijn ballen te wassen in het bier, en vertrekt weer. De man staat er vol verbazing naar te kijken. Er is niemand in de bar, maar de man moet zijn verhaal kwijt: hij moet het aan iemand vertellen. Dan maar aan de pianist, denkt \'ie. Hij loopt naar de pianist en zegt: \"He pianist, ken je die aap die z\'n ballen wast in m\'n bier?\" \"Nee, die ken ik niet,\" zegt de pianist, \"maar als je \'t fluit, kan ik \'m misschien spelen.\"
Link naar reactie
Zit een man in een café een glaasje te drinken met een beeldschone blonde dame.\r\n\r\nRond een uur of 1 vraagt ze of de man haar thuis wil afzetten en uiteraard doet hij dit.\r\nBij hij haar huis aangekomen vraagt ze of hij nog even een kopje koffie komt drinken.... nou graag zegt die..\r\nEenmaal binnen zegt de dame: zullen we dat bakje koffie maar overslaan en naar de slaapkamer gaan?...Nou GRAAG zegt de man.\r\n\r\nOp de slaapkamer aangekomen begint de vrouw zich uit te kleden, legt haar blonde pruik op het nachtkastje, draait een houten been uit, legt haar gebit in een bakje water en doet haar BH met kunst borsten uit.....\r\n\r\nSpringt de man ineens op van het bed en begint als een bezetene op zijn zakken te kloppen en roept verschrikt.........Potverdomme......Pik in het andere colbert laten zitten...
Link naar reactie
Voorzover ik zie wisselt de draairichting tamelijk willekeurig, soms na 15 slagen pas maar ook wel eens bij een halve of 4 hele slagen; ik denk dat er een ramdomize-opdracht in het progje zit.\r\n\r\nKijken en tellen doe ik en als het heel lang 1 kant uitgaat ga je aan jezelf soms twijfelen, zo hevig dat ik nu zelf weer begin te twijfelen. \r\n\r\nHoe dan ook, leuk verzonnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...