Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

Dat vind ik niet eerlijk, gebeurt me nou elleke keer...\r\nZat ik alleen te wachten aan het eind van de vorige pagina, zijn jullie allemaal gauw een uur verder gelopen...\r\nKan zelfs Popeye niet laden.\r\n\r\nPlaatje uploaden gaat bij jullie iets anders zie ik. Ik heb die mogelijkheid niet omdat ik andere browser heb ?\r\nIk kan zelfs geen smilies geven hier.\r\n\r\nGa ik morgen even vergelijken met IE, en Firefox op XP.\r\n\r\nMOBILE dus.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;335938]Argus heeft hier gewoon een plaatje gelinkt als volgt....[/QUOTE]\n\nOok thanks, ik ga dit morgen eens even tot me door laten dringen.\nEén vraag toch nog: limieten van formaten en bestandsgrooten, zijn die er voor die site en/of voor de Computer Idee site op deze manier ?\n\n\nTrouwens, dit heb ik later dus nog even geprobeert, maar weer krijg ik een link, geen direct geplaatst plaatje. Nou zie ik wel dat links onderin\n\nvB-code is Aan\nSmileys zijn Aan\n[IMG]-code is Aan\nHTML-code is Uit\n\nHTML code is uit......\nBelangrijk ?
Link naar reactie
[QUOTE=Argus;335934]Dat joch is een acteur,je moet niet alles geloven wat op het i-net staat\r\n[URL]http://www.encyclopediadramatica.com/index.php/Angry_German_Kid[/URL]\r\nEn nu een sigaretje\r\n[ATTACH]11188[/ATTACH][/QUOTE]\r\nDan nog vind ik zo\'n imitatie smakeloos, want ik heb er in het echt gezien die daar griezelig veel op leken; in-zielig, ook voor hun families.
Link naar reactie
sommige mensen zijn griezelig, dat is de wereld.\r\ngrapjes worden gemaakt om het minder erg te laten lijken.\r\ndit is een humor site en moet je het niet zo heel serieus nemen.\r\nanders zou het zijn als je mensen die echt in de problemen zitten recht in het gezicht zou uitlachen.\r\nmaar de persoon die acteerd, die acteerd iemand die zichzelf niet in de hand heeft en volgens mij een verwend nest is die altijd met geweld zijn zin krijgt.\r\nals we daar niet om mogen lachen.\r\ntriest is het wel dat er zulke mensen zijn.\r\nmensen beledigen of om een grapje lachen zijn 2 verschillende dingen.\r\nen ook om val filmpjes lachen, de mensen lachen niet om de pijn die het veroorzaakt maar om de onverwachte gebeurtenis.\r\nhet brengt eigenlijk een schrik reactie met zich mee, waar lachen meer de reactie is.\r\nken je herman finkers? de cabaretier? die verhalen eindigen ook altijd net anders dan verwacht en daarom liggen de mensen in een deuk.\r\nhet zijn niet allemaal mensen die lachen om de ellende of pijn van een ander.\r\nhet is de eerste reactie. dus nogmaals willem, die mensen lachen echt niet serieus om de pijn van een ander maar om de onverwachte gebeurtenis.\r\nen by the way, om dat filmpje met die jongen, daar kon ik ook niet om lachen maar ja, ieder zo zijn ding.
Link naar reactie
Over sommige zaken maak je gewoon geen grappen. Dat is dierenleed en mensenleed. Er is een grens. Sommige mensen zien die grens niet en zijn in hun sociale vaardigheid net zo gestoord als die Duitse jongen.\nDit is geen humor omdat het zo dicht bij de waarheid zit. (zoniet... de waarheid ís)\nHumor is juist zwaar over de top, dat maakt het grappig.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;336007]Over sommige zaken maak je gewoon geen grappen. Dat is dierenleed en mensenleed. Er is een grens. Sommige mensen zien die grens niet en zijn in hun sociale vaardigheid net zo gestoord als die Duitse jongen.\r\nDit is geen humor omdat het zo dicht bij de waarheid zit. (zoniet... de waarheid ís)\r\nHumor is juist zwaar over de top, dat maakt het grappig.[/QUOTE]\r\n\r\nje hebt zeker gelijk maar in deze vrije wereld heb je dat, of je dat wilt of niet.\r\nen idd mag je zelf de keuze maken of je er om lacht of niet.\r\ndat sommige mensen die grens niet zien is misschien omdat ze die grens overheen zijn.\r\nop tv worden geregeld dat soort valfilmpjes uitgezonden, wekelijks op 2 commerciele zenders.\r\nals er weinig of geen kijkcijfers waren was dat er niet meer geweest.\r\ngrappig is het niet als iemand waar je om geeft datzelfde zou meemaken, of jezelf.\r\nmaar zijn er mensen die huilen om de dood van iemand die ze niet kennen?? weinig, is een waarheid.\r\nlachen is een emotie. huilen ook. boos worden ook.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;336007]Over sommige zaken maak je gewoon geen grappen. Dat is dierenleed en mensenleed. Er is een grens. Sommige mensen zien die grens niet en zijn in hun sociale vaardigheid net zo gestoord als die Duitse jongen.\r\nDit is geen humor omdat het zo dicht bij de waarheid zit. (zoniet... de waarheid ís)\r\nHumor is juist zwaar over de top, dat maakt het grappig.[/QUOTE]\r\nEh ,,,, niet zo hard, Reintje; domheid is niet altijd per definitie slechtheid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...