Ga naar inhoud

AI site kan je gedachten lezen


Aanbevolen berichten

Kijk op: [url]http://y.20q.net/anon[/url] \r\n\r\nHij had de mijne in 16 vragen!\r\n\r\nIk veronderstel dat het een tennisbal is?\r\nJa , Nee , Warm \r\n16. Is het een bepaalde kleur? Ja. \r\n15. Kan het drijven? Ja. \r\n14. Is het kleiner dan een brood? Ja. \r\n13. Zit het in een pak? Soms. \r\n12. Is het wit? Nee. \r\n11. Is het rond? Ja. \r\n10. Is het buiten? Ja. \r\n9. Gebruik je het in je huis? Nee. \r\n8. Is het groter dan een magnetron (of broodtrommel)? Nee. \r\n7. Voel je je er prettiger bij? Nee. \r\n6. Staat er iets op geschreven? Ja. \r\n5. Zou je het als cadeautje geven? Ja. \r\n4. Kun je het optillen? Ja. \r\n3. Is het hard? Nee. \r\n2. Gebruiken de meeste mensen dit dagelijks? Nee. \r\n1. Het is geclassificeerd als Anders
Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jij won!\r\nIs het één van de volgende onderwerpen . . .\r\neen wegwerpluier \r\neen voodoo-pop \r\nhandboeien \r\neen autosleutel \r\nmondspoeling \r\neen sigarettenkoker \r\naanstekerbrandstof \r\nshampoo \r\nvergif \r\neen kogelhuls \r\ntandpasta \r\neen cadeaubon \r\nballetschoentjes \r\n \r\n\r\nWaar dacht je aan: Halsband [v/d hond]\r\n :mrgreen:
Link naar reactie
Ik veronderstel dat het een rekenmachine is?\r\n Ja , Nee , Warm \r\n16. Heeft het knoppen? Ja. \r\n15. Is het gemaakt van plastic? Ja. \r\n14. Gebruik je het om te communiceren? Nee. \r\n13. Is het van metaal? Nee. \r\n12. Komt het uit iets groters? Nee. \r\n11. Is het hard? Ja. \r\n10. Is het gemaakt van papier? Nee. \r\n9. Heeft het contante waarde? Nee. \r\n8. Kun je het op een bureau vinden? Ja. \r\n7. Vind je het in een klaslokaal? Ja. \r\n6. Kun je het ruiken? Nee. \r\n5. Is het iets dat je meeneemt? Ja. \r\n4. Zit het in een doos? Soms. \r\n3. Kan het worden gewassen? Nee. \r\n2. Is het veelkleurig? Nee. \r\n1. Het is geclassificeerd als Anders.
Link naar reactie
I am guessing that it is a stereo speaker?\r\n Yes , No , Close\r\n16. Is it shiny? Depends.\r\n15. Can you find it in a church? Depends.\r\n14. Is it used for communications? Yes.\r\n13. Is it small? Sometimes.\r\n12. Does it contain a liquid? No.\r\n11. Is it made of metal? Sometimes.\r\n10. Is it electronic? Yes.\r\n9. Does it come in pairs? Yes.\r\n8. Does it make music? Yes.\r\n7. Is it part of a set? Yes.\r\n6. Does it display information? Rarely.\r\n5. Is it considered valuable? Sometimes.\r\n4. Would you find it in an office? Probably.\r\n3. Can you hold it? Yes.\r\n2. Is it smaller than a loaf of bread? No.\r\n1. It is classified as Other.
Link naar reactie
In 20 vragen had-ie het\r\nJij won\r\ntl-buis\r\nWordt het heel erg heet? Ik zeg Ja.\r\nStaat er iets op geschreven? Ik zeg Ja.\r\nIs het meestal warm? Ik zeg Ja.\r\nGebruikt het elektriciteit? Ik zeg Ja.\r\nKun je het aan- en uitzetten? Ik zeg Ja.\r\nPast het in iets anders? Ik zeg Waarschijnlijk.\r\nIs het een synthetisch materiaal? Ik zeg Ja.\r\nZou je het in het donker gebruiken? Ik zeg Ja.\r\nIs het rond? Ik zeg Ja.\r\nHeeft het een korte vacht? Ik zeg Ja.\r\nLeeft het in de buurt van water? Ik zeg Waarschijnlijk.\r\nHelpt het je bij het vinden van de weg? Ik zeg Ja.\r\nWerd het meer dan 100 jaar geleden gebruikt? Ik zeg Nee.\r\nZit het in een doos? Ik zeg Ja.\r\nIs het groter dan een magnetron(of broodtrommel)? Ik zeg Ja.\r\nGlanst het? Ik zeg Ja.
Link naar reactie
Ik nam een tabel als gedachten komt ie met o.a. dit.\r\n\r\neen examen\r\neen uitroepteken \r\neen pictogram \r\neen studiebeurs \r\neen vraagteken \r\neen vergelijking \r\neen grafiek \r\neen wachtwoord \r\ne-mail \r\neen chatroom \r\neen kentekenplaat \r\nhuiswerk \r\neen zoekmachine \r\neen matrix (gegevensoverzicht)\r\neen priemgetal \r\neen regering \r\nde aandelenmarkt
Link naar reactie
Jij won!\r\nSpel opnieuw\r\nJij dacht aan een computer.\r\nGeeft het plezier? Jij zei Hangt ervan af, Ik zeg Ja.\r\nIs het zwaarder dan een eend? Jij zei Onbekend, Ik zeg Ja.\r\nIs het groter dan een magnetron(of broodtrommel)? Jij zei Hangt ervan af, Ik zeg Ja.\r\nMaak je het regelmatig schoon? Jij zei Meestal, Ik zeg Nee.\r\nIs het zwaarder dan een pond suiker? Jij zei Hangt ervan af, Ik zeg Ja.\r\nBreekt het als je het laat vallen? Jij zei Hangt ervan af, Ik zeg Ja.\r\nKun je het openen en sluiten? Jij zei Ja, Ik zeg Nee.\r\nKun je het in een kerk vinden? Jij zei Onbekend, Ik zeg Nee.\r\nIs het recht? Jij zei Niet van toepassing, Ik zeg Waarschijnlijk.\r\nZou je het op een boerderij aan kunnen treffen? Jij zei Ja, Ik zeg Nee.\r\nIs het buiten? Jij zei Misschien, Ik zeg Nee.\r\nIs het zwaar? Jij zei Onbekend, Ik zeg Ja.\r\nIs het glad? Jij zei Onbekend, Ik zeg Waarschijnlijk.\r\nIs het zwart? Jij zei Soms, Ik zeg Nee.\r\nHeeft het een handvat? Jij zei Onbekend, Ik zeg Nee.\r\nTegenstellingen ontdekt\r\nHet maakt niets uit of onze antwoorden niet overeenkomen, want in de loop van de tijd zal het spel de antwoorden aanpassen in overeenstemming met algemeen aanvaarde kennis. Als je vindt dat het spel het bij het verkeerde eind heeft, kun je dat alleen herstellen door het spel nog eens te spelen.\r\nGelijksoortige Voorwerpen\r\neen vuilnisemmer, een vuilnisbak, een Mac (computer), een vogelkooi, een koelkast, een magnetron, een prullenmand, bril, een flatbed-scanner, een scharnier, een slot, schaar.\r\nOngewone Kennis over een computer\r\nHeeft het te maken met contact met andere mensen? Ik zeg Ja.\r\nVoel je je er prettiger bij? Ik zeg Ja.\r\nWord je er vrolijk van? Ik zeg Ja.\r\nKan het worden gebruikt voor recreatie? Ik zeg Ja.\r\nIs het van metaal? Ik zeg Nee.\r\nIs het aangenaam? Ik zeg Ja.\r\nKun je het openmaken? Ik zeg Nee.\r\nKan het communiceren? Ik zeg Ja.\r\nKun je er spelletjes mee spelen? Ik zeg Ja.\r\nKun je er iets in stoppen? Ik zeg Nee.\r\nSlaat het informatie op? Ik zeg Ja.\r\nGebruik je het om te communiceren? Ik zeg Ja.\r\nIs er specifieke kennis nodig om het te gebruiken? Ik zeg Ja.\r\nIs het koel? Ik zeg Waarschijnlijk.\r\nKun je er informatie mee krijgen? Ik zeg Ja.\r\nTreedt het op? Ik zeg Waarschijnlijk.\r\n \r\n?\r\nExit
Link naar reactie
Geweldig, deze site. Om onverklaarbare reden is hij in staat direct in de goede categorie te zoeken, zonder er direct een vraag over die categorie gesteld is. Ik heb er al flink wat dingen op losgelaten, maar het zit geweldig in elkaar!\r\n\r\nIk veronderstel dat het een toetsenbord is?\r\n [b][size=6]Ja[/size] [/b] , Nee , Warm \r\n19. Is het hard? Ja. \r\n18. Is het plat? Ja. \r\n17. Ik denk dat het een byte is (8 bits)? Nee. \r\n16. Kan het van formaat veranderen? Nee. \r\n15. Kan het geluid maken? Zelden. \r\n14. Zit het in een doos? Nee. \r\n13. Breekt het als je het laat vallen? Zelden. \r\n12. Gebruikt het elektriciteit? Ja. \r\n11. Is het nuttig? Ja. \r\n10. Past het in een envelop? Nee. \r\n9. Kun je het op een bureau vinden? Ja. \r\n8. Vind je het in een klaslokaal? Ja. \r\n7. Kun je het in een restaurant bestellen? Nee. \r\n6. Kun je geld verdienen door het te verkopen? Ja. \r\n5. Is het veel geld waard? Nee. \r\n4. Is het zacht? Nee. \r\n3. Hou je ervan? Ja. \r\n2. Zou je het als cadeautje geven? Nee. \r\n1. Het is geclassificeerd als Anders.
Link naar reactie
Ik dacht aan een luidspreker van de computer... \r\n\r\nIk veronderstel dat het een toiletbril is?\r\n Ja , Nee , Warm\r\n19. Gebruik je het bij je werk? Soms.\r\n18. Kun je ermee spelen? Nee.\r\n17. Zit het in een harde buitenkant? Ja.\r\n16. Is het bruin? Nee.\r\n15. Kun je het vasthouden? Ja.\r\n14. Is het zwaar? Nee.\r\n13. Is het van metaal? Nee.\r\n12. Is het buiten? Nee.\r\n11. Hou je het vast wanneer je het gebruikt? Nee.\r\n10. Is het veelkleurig? Nee.\r\n9. Geeft het plezier? Ja.\r\n8. Kun je het optillen? Ja.\r\n7. Kan het buigen zonder te breken? Nee.\r\n6. Is het kleiner dan een brood? Nee.\r\n5. Past het in een envelop? Nee.\r\n4. Kun je er informatie mee krijgen? Nee.\r\n3. Breekt het als je het laat vallen? Nee.\r\n2. Kun je het in een kantoor vinden? Soms.\r\n1. Het is geclassificeerd als Anders.
Link naar reactie
deze keer bijna goed, weer luidspreker\r\n\r\nIk veronderstel dat het een jukebox is?\r\n Ja , Nee , Warm\r\n16. Kan het worden gewassen? Nee.\r\n15. Kun je er spelletjes mee spelen? Nee.\r\n14. Is het buiten? Nee.\r\n13. Kun je het in de winkel kopen? Ja.\r\n12. Wordt het bij gebruik nat? Niet van toepassing.\r\n11. Zou je voor het gebruik ervan betalen? Ja.\r\n10. Geeft het plezier? Ja.\r\n9. Kun je er informatie mee krijgen? Nee.\r\n8. Kun je het openen en sluiten? Nee.\r\n7. Kun je het aan- en uitzetten? Ja.\r\n6. Bevat het een vloeistof? Nee.\r\n5. Glimt het? Soms.\r\n4. Kun je er iets in stoppen? Soms.\r\n3. Is het zwaarder dan een pond suiker? Ja.\r\n2. Zou je het in het donker gebruiken? Soms.\r\n1. Het is geclassificeerd als Anders.
Link naar reactie
Grappig zeg hij heeft nog gelijk ook\r\n\r\nIk veronderstel dat het een hoofdkussen is?\r\n Ja , Nee , Warm\r\n19. Is het erg groot? Nee.\r\n18. Is het hard? Nee.\r\n17. Kun je het vasthouden? Ja.\r\n16. Is het gewoonlijk kleurrijk? Waarschijnlijk.\r\n15. Is het van metaal? Nee.\r\n14. Is het recht? Nee.\r\n13. Is het klein? Nee.\r\n12. Voel je je er prettiger bij? Ja.\r\n11. Zou je het in het donker gebruiken? Ja.\r\n10. Kun je er spelletjes mee spelen? Nee.\r\n9. Is het een synthetisch materiaal? Ja.\r\n8. Kun je er iets in stoppen? Nee.\r\n7. Is het wit? Ja.\r\n6. Kun je het kopen? Ja.\r\n5. Hou je het vast wanneer je het gebruikt? Nee.\r\n4. Vind je het in een klaslokaal? Nee.\r\n3. Geeft het plezier? Ja.\r\n2. Is het plat? Nee.\r\n1. Het is geclassificeerd als Anders
Link naar reactie
Ok een luidspreker, en mij begrijpt ie:\r\n\r\n\r\nJij dacht aan een luidsprekerbox.\r\nWordt het beschouwd als kostbaar? Jij zei Hangt ervan af, Ik zeg Ja.\r\nIs het ergerlijk? Jij zei Soms, Ik zeg Nee.\r\nZou je voor het gebruik ervan betalen? Jij zei Ja, Ik zeg Nee.\r\nTegenstellingen ontdekt\r\nHet maakt niets uit of onze antwoorden niet overeenkomen, want in de loop van de tijd zal het spel de antwoorden aanpassen in overeenstemming met algemeen aanvaarde kennis. Als je vindt dat het spel het bij het verkeerde eind heeft, kun je dat alleen herstellen door het spel nog eens te spelen.\r\n\r\nIk veronderstel dat het een luidsprekerbox is?\r\n Ja , Nee , Warm \r\n23. Kun je er geluid mee maken? Ja. \r\n22. Ik denk dat het een televisie is? Nee. \r\n21. Is er specifieke kennis nodig om het te gebruiken? Nee. \r\n20. Ik denk dat het een computer is? Nee. \r\n19. Wordt het heel erg heet? Nee. \r\n18. Glanst het? Nee. \r\n17. Zou je voor het gebruik ervan betalen? Ja. \r\n16. Kan het je beïnvloeden? Ja. \r\n15. Kun je er iets in stoppen? Nee. \r\n14. Kan het worden gebruikt voor recreatie? Ja. \r\n13. Vind je het in een klaslokaal? Ja. \r\n12. Kun je het in een kantoor vinden? Ja. \r\n11. Is het zwaarder dan een eend? Soms. \r\n10. Is het kleiner dan een brood? Hangt ervan af. \r\n9. Is het ergerlijk? Soms. \r\n8. Is het zwaarder dan een pond suiker? Soms. \r\n7. Is het zwaar? Soms. \r\n6. Gebruiken de meeste mensen dit dagelijks? Ja. \r\n5. Kun je het aan- en uitzetten? Ja. \r\n4. Zit het in een harde buitenkant? Ja. \r\n3. Hou je het vast wanneer je het gebruikt? Nee. \r\n2. Wordt het beschouwd als kostbaar? Hangt ervan af. \r\n1. Het is geclassificeerd als Anders.
Link naar reactie
De eerste keer eerst 3 verkeerde gokken en de 2e keer in 28 vragen goed.\r\n\r\nIk veronderstel dat het een droom is?\r\n Ja , Nee , Warm\r\n28. Kun je het samen met vrienden gebruiken? Nee.\r\n27. Vind je het in een klaslokaal? Nee.\r\n26. Kan het vaker dan één keer worden gebruikt? Ja.\r\n25. Kan het worden gebruikt voor recreatie? Niet van toepassing.\r\n24. Gebruik je het bij je werk? Nee.\r\n23. Kun je het kopen? Nee.\r\n22. Maakt het geluid? Nee.\r\n21. Is het gemaakt in veel verschillende stijlen? Ja.\r\n20. Ik denk dat het een vakantie is? Nee.\r\n19. Kun je het besturen? Zelden.\r\n18. Hou je ervan? Ja.\r\n17. Voel je je er prettiger bij? Meestal.\r\n16. Gebruik je het dagelijks? Niet van toepassing.\r\n15. Gebruiken de meeste mensen dit dagelijks? Niet van toepassing.\r\n14. Gebruikt een basketbalspeler het? Niet van toepassing.\r\n13. Is er specifieke kennis nodig om het te gebruiken? Niet van toepassing.\r\n12. Is het glad? Niet van toepassing.\r\n11. Is het buiten? Niet van toepassing.\r\n10. Bestaat het in verschillende kleuren? Nee.\r\n9. Kan het worden gestolen? Nee.\r\n8. Kun je het in een kantoor vinden? Nee.\r\n7. Is het een emotie? Nee.\r\n6. Is het rond? Niet van toepassing.\r\n5. Is het hard? Niet van toepassing.\r\n4. Is het recht? Niet van toepassing.\r\n3. Geeft het plezier? Soms.\r\n2. Is het groter dan een magnetron (of broodtrommel)? Niet van toepassing.\r\n1. Het is geclassificeerd als Anders.
Link naar reactie
De 2e keer was ie wel veel sneller met hetzelfde onderwerp.\r\nGeinig hoor\r\n\r\nIk veronderstel dat het een droom is?\r\n Ja , Nee , Warm\r\n19. Kun je het in huis aantreffen? Nee.\r\n18. Is het symbolisch? Ja.\r\n17. Kan het buigen zonder te breken? Nee.\r\n16. Is het een abstract concept? Ja.\r\n15. Is het meestal zichtbaar? Nee.\r\n14. Kun je het kopen? Nee.\r\n13. Zou je het in het donker gebruiken? Ja.\r\n12. Zou je voor het gebruik ervan betalen? Nee.\r\n11. Kan het worden gewassen? Nee.\r\n10. Kun je het samen met vrienden gebruiken? Niet van toepassing.\r\n9. Is het brandbaar? Niet van toepassing.\r\n8. Zou je het als cadeautje geven? Niet van toepassing.\r\n7. Kun je het in een kantoor vinden? Nee.\r\n6. Gebruiken de meeste mensen dit dagelijks? Ja.\r\n5. Kun je er taken mee uitvoeren? Nee.\r\n4. Is het zwaar? Niet van toepassing.\r\n3. Is het klein? Niet van toepassing.\r\n2. Kun je er informatie mee krijgen? Nee.\r\n1. Het is geclassificeerd als Anders.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...