Ga naar inhoud

Klok


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik rij wel, drink toch geen alcohol. Hondjes achterin, lange wandeling in een (losloop)bos. Daarna lekker bakkie. Proost (C) \r\nOok proost Annemarie! (Annemarie is een goeie ;-) )\r\n\r\nP.S. Off-, of Ontopic: de tijd moet goed zijn zo. (GMT +1 is Nederlandse tijd). Zomer-, en wintertijd worden nu gecorrigeerd.
Link naar reactie
Ja Flater, wereld idee! :mrgreen: \r\nEn ach, als Admin dan rijdt... kan ik nu wel een borrel nemen (proud) (B) Helemaal op dit uur wel (B) Oeps, dat zijn er al 2 (A) \r\n\r\n[quote=admin]Ik rij wel, drink toch geen alcohol. Hondjes achterin, lange wandeling in een (losloop)bos. Daarna lekker bakkie. Proost (C) \r\nOok proost Annemarie! (Annemarie is een goeie ;-) )\r\n\r\nP.S. Off-, of Ontopic: de tijd moet goed zijn zo. (GMT +1 is Nederlandse tijd). Zomer-, en wintertijd worden nu gecorrigeerd.[/quote]\r\n\r\nAh heb je het voor elkaar? (Y)
Link naar reactie
[quote=Modje]Ja Flater, wereld idee! :mrgreen: \r\nEn ach, als Admin dan rijdt... kan ik nu wel een borrel nemen (proud) (B) Helemaal op dit uur wel (B) Oeps, dat zijn er al 2 (A) \r\n\r\n[quote=admin]Ik rij wel, drink toch geen alcohol. Hondjes achterin, lange wandeling in een (losloop)bos. Daarna lekker bakkie. Proost (C) \r\nOok proost Annemarie! (Annemarie is een goeie ;-) )\r\n\r\nP.S. Off-, of Ontopic: de tijd moet goed zijn zo. (GMT +1 is Nederlandse tijd). Zomer-, en wintertijd worden nu gecorrigeerd.[/quote]\r\n\r\nAh heb je het voor elkaar? (Y)[/quote]Doen we snel weer!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...