Ga naar inhoud

Klok


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hm hm, maar daar bedoelde ik mee wat Edwin beschrijft;\r\n[quote]Hey m8, ff w88, ik stuur je zo een msg over msn ok. [/quote] Dus niet hele zinnen.\r\nMaar een :S of een ;-) heb ik geen problemen mee, gebruik het zelf ook heel vaak in de mail en denk dat er hier wel eens mensen zijn die het volautomatisch dan ook op het forum typen... niet met opzettelijke intenties. ;-) \r\nDus ach... ik kan daar niet een heel groot probleem van maken. En als iemand een teken niet begrijpt mag het altijd gevraagd worden toch?
Link naar reactie
Dank je modje\r\n :-| (proud) :lol: :mrgreen: (liar) :twisted: :roll: (F) (C) (B) :-) :-O :-P ;-) :-( :-S (cry) :-$ (H) :-@ (A) (6) :-# 8o| 8-| ^o) :-* +o( :^) *-) <;:o) 8-) |-) (Y) (N) ({) (}) :-[ (^) (L) (U) (K) (G) (W) (P) (~) (@) (&) (T) (I) (8) (S) (*) (E) (O) (M) (sn) (bah) (pl) (||) (pi) (so) (au) (ap) (um) (ip) (co) (mp) (st) (li) (mo) :D :smile: :sad: :-o :shock: :? 8) :x :oops: :cry: :evil: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :neutral: :P :-D (X) (Z) (D)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...