Ga naar inhoud

Mooi weer ---Motor kriebels.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=kater][quote=Thijs]We hadden tot 3 maanden geleden een oude Chrysler Voyager SE, geweldige auto (m\'n moeder heeft m ingeruild voor korting op een opel agila :( ) de laatste zomervakantiein Frankrijk laat hij het ineens afweten, hij starte niet of slecht en kwam vaak na 100 meter tot stilstand, garage gebeld, ANWB gebeld, auto naar garage 200 kilometer verderop, gerepareerd, kosten voor ons, 50 eurocent voor een nieuw zekeringetje, kosten voor de verzekeraar, 200 euro wegsleepkosten (en voor ons natuurlijk 2 vakantie dagen). Wij blij, probleem opgelost, gaan verder met vakantie vieren, na 2 dagen precies hetzelfde probleem, m\'n vader denkt slim te zijn, vervangt het zekeringetje van de startmotor, maar nee hoor doet het nog steeds niet, wij balen, weer garage opgebeld weer opgehaald, na 2 dagen weer opgehaald, ze konden niks ontdekken, zou wel ouderdom zijn (de auto was van \'91). Ondertussen deed ie het wel weer, ANWB opgebeld, blijkt dat een of andere benzinepomp in Belgie vervuilde benzine heeft afgegeven :S:S:S. Uiteindelijk hebben we na een hoop gesputter en gekraak (en geschud van de auto dat bleek te helpen) toch nog een fijne vakantie gehad, maar tanken in Belgie doen we niet meer (gelukkig gaan we dit jaar naar Zweden)\r\n\r\n(P.S. 1 t was zeer grappig om de auto vanaf een helling te zien worden weggesleept, de sleepwagen had er nogal moeite mee en die hebben we moeten duwen om op de helling te komen)\r\n\r\n(p.s.2 Ik baal wel, net als ik dit jaar m\'n rijbewijs ga halen is die auto weg, mijn droom viel in duigen, rijden in een Chrysler)[/quote]\r\nHeel mooi verhaal, maar volgens mij helemaal niets met motoren te maken. :lol: Of zIe ik dat helemaal verkeert? :lol: ;-)[/quote]\r\n\r\nZit wel een [b]motor[/b] in! :-O
Link naar reactie
[quote=Thijs]Dacht vertel een leuk verhaaltje over een voertuig (discussie raakte dood dus ik dacht rooi een nieuwe ruit in), maar goed als dat niet mag :P.[/quote]\r\nAaaa zielig, je mag ook helemaal niets. :lol: Ik heb echt medelijden. :lol: Echt waar. :lol: En je mist die auto zo erg :lol: Zakdoekje nodig? :lol: \r\nSorry Thijs, zal je vandaag niet meer plagen. :lol: Althanks, ik zal mijn best doen. :lol:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...