Ga naar inhoud

schokkerig beeld na converteren


Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nik converteer avi bestanden naar dvd ,en als ik het het product na het converteren vanaf mijn harde schijf terug zie zie ik een schokkerig beeld.kan iemand mij een oplossing geven?\r\ndat schokken ligt niet aan de mediaplayers ,die functioneren goed, bezit alle codecs .ik gebruik winavi videoconventer.
Link naar reactie
Heb je ook als eens geprobeerd op een dvd rw te branden en af te spelen op een \r\nstandalone dvdspeler.\r\n\r\nHet schokken kan aan alles liggen \r\nJe bronavi kan een fps hebben van 29.976 (framerate) en je maakt een 25 fps pal\r\ndvd kan een reden zijn.\r\nKan je eens controleren in gspot (avi inladen) en kijken wat je fps is.\r\nDat is nu het nadeel van zulke proggies ,ze kauwen alles voor je \r\nAls je je stappen afzonderlijk uitvoert ,kan je op gepaste manier bijspringen
Link naar reactie
hetzzelfde effect heb ik op de standalone dvdspeler ook ja,\r\nzou winavi,die een avi in 45minuten converteert de oorzaak kunnen zijn?Als dat zo is weet iemand dan een kei goed progje om te converteren?\r\n\r\nEn katja waar jij mij naar toe verwees ,kan ik ook niet echt iets vinden waar ik iets aan heb.kun je mij de mogelijke oorzaak ook geven (bv de snelheid van mijn moederbord etc etc.)ik heb een asus moederbord type psp4-mx.
Link naar reactie
De methode van mozartlaan aangegeven door kater \r\n[url]http://www.mozartlaan.vze.com[/url] is de beste manier om van een avi een dvd te maken. Hier voer je elke stap afzonderlijk uit (meer werk) \r\nIn plaats van cinema craft encoder kan je ook de freeware variant (evenaart de kwaliteit van cce) [url=http://www.doom9.org/index.html?/mpg/quenc.htm]Quenc[/url] \r\ngebruiken[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...