Ga naar inhoud

Hoe krijg ik de kunststof kap los van mijn wasmachine


Aanbevolen berichten

Op 19-11-2012 om 10:55, HarryO zei:

Zelf te vervangen: ja. Haal de zeepbak er uit: verwijder de schroeven. Open de deur: verwijder de 3 bouten. Heb zo geen afbelding van deze machine: Indien een plint: verwijder deze en draai de schroeven van het front los. Indien geen plint: open de plaat voor de pomp en druk de metalen veer naar beneden. De gehele metalen voorkant kan nu naar rechts open draaien. Je kunt nu de motor zien zitten achter de kunststof kap. De borstels zitten achter de kunststof plaat die je dan ziet. Haal deze los en plaats de nieuwe borstels. Laat de motor even proefdraaien zonder afdekkap en met open voorkant. Kies hiervoor voor het centrifuge programma. Als hij werkt alles weer dicht maken en eerst een wasbeurt draaien zonder wasgoed.

HarryO, hoe krijg ik de kunststof kap los die op de foto staat?

WhatsApp Image 2022-01-05 at 19.18.00.jpeg

Link naar reactie

Welkom op de community @Arjan76 ?

Ik heb jouw vraag een eigen topic gegeven, omdat je je vraag in een vrij oud topic had geplaatst. Met een eigen topic blijft het overzichtelijk en leiden berichten van andere gebruikers niet af van jouw vraag.

Zou je kunnen vermelden welke wasmachine + typenummer je gebruikt? En wat is de reden dat de kunststof kap eraf moet? Gaat het om versleten koolborstels? Met iets meer informatie kan men je nog beter helpen.

Dit topic is een vervolg op een oud topic welke hier te vinden is.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...