Ga naar inhoud

Waar zitten de motorrubbers van mijn Samsung?


Aanbevolen berichten

Op 19-5-2016 om 22:27, Norbert-1 zei:

Ik ben gered! Niet door Samsung....wat een dramatische service-afdeling zeg. Echt verschrikkelijk. Heb ook gebeld met samsungonderdelen.com maar die verwezen me naar Samsung zelf en weer terug?! Dus heb ik uiteindelijk gebeld met een witgoedmonteur, die druk was, maar me graag (kosteloos) wilde helpen. Een warme douche voor deze man! Samen via FaceTime naar de machine gekeken en wat bleek: de motorrubbers waren finaal versleten. Door de trilling was er 1 draad in het stekkerblok van de motor losgetrild. Draad opnieuw aangesloten en de machine loopt als een zonnetje. De motorrubbers zijn niet te krijgen bij Samsung. Niet op voorraad en geen productie. Ik "mocht" van Samsung wel een complete motor kopen, want daar zitten de rubbers wel bij. Wat een organisatie....Na deze machine nooit meer een Samsung. Uiteindelijk zelf "rubbers" gemaakt van galvaniserende tape.... Dank voor het meedenken!

Hoi Norbert,

ik heb exact hetzelfde probleem. 
zou jij mij kunnen vertellen waar de motor rubbers zich bevinden en ook het stekker blok van de motor. 
 

dan kan ik kijken of hier mogelijk dezelfde  oorzaak  speelt. 
 

alvast dank

 

mike 

Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Waar zitten de motorrubbers van mijn Samsung?

Hoi @Mikekoolhaas,

Ik heb jouw vraag een eigen topic gegeven, omdat het topic waar jij in gereageerd had al ruim 5 jaar oud is. Kun jij aangeven welke wasmachine jij precies hebt? Dus welk merk + typenummer. En kun je je probleemsituatie zo duidelijk mogelijk omschrijven?

@Norbert-1, wellicht dat jij Mike nog kunt helpen, omdat jij de starter bent van het oude topic (al is het wel weer even geleden).

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...