Mikekoolhaas Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 Op 19-5-2016 om 22:27, Norbert-1 zei: Ik ben gered! Niet door Samsung....wat een dramatische service-afdeling zeg. Echt verschrikkelijk. Heb ook gebeld met samsungonderdelen.com maar die verwezen me naar Samsung zelf en weer terug?! Dus heb ik uiteindelijk gebeld met een witgoedmonteur, die druk was, maar me graag (kosteloos) wilde helpen. Een warme douche voor deze man! Samen via FaceTime naar de machine gekeken en wat bleek: de motorrubbers waren finaal versleten. Door de trilling was er 1 draad in het stekkerblok van de motor losgetrild. Draad opnieuw aangesloten en de machine loopt als een zonnetje. De motorrubbers zijn niet te krijgen bij Samsung. Niet op voorraad en geen productie. Ik "mocht" van Samsung wel een complete motor kopen, want daar zitten de rubbers wel bij. Wat een organisatie....Na deze machine nooit meer een Samsung. Uiteindelijk zelf "rubbers" gemaakt van galvaniserende tape.... Dank voor het meedenken! Hoi Norbert, ik heb exact hetzelfde probleem. zou jij mij kunnen vertellen waar de motor rubbers zich bevinden en ook het stekker blok van de motor. dan kan ik kijken of hier mogelijk dezelfde oorzaak speelt. alvast dank mike Link naar reactie
Alex Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 Hoi @Mikekoolhaas, Ik heb jouw vraag een eigen topic gegeven, omdat het topic waar jij in gereageerd had al ruim 5 jaar oud is. Kun jij aangeven welke wasmachine jij precies hebt? Dus welk merk + typenummer. En kun je je probleemsituatie zo duidelijk mogelijk omschrijven? @Norbert-1, wellicht dat jij Mike nog kunt helpen, omdat jij de starter bent van het oude topic (al is het wel weer even geleden). Link naar reactie
Aanbevolen berichten