duchesse Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Hallo, iemand hier die me hiermee kan helpen, hopelijk wel. In het ets2 spel, kan je je stoel, stuur spiegels enz juist zetten. Goede hoogte ver of dichtbij het stuur enz enz enz. Ik veronderstel dat deze settings ergens worden opgeslagen maar waar. Het zou gemakkelijker zijn om deze ergens op te slaan en bij een crash van het spel of eventueel windows kan je dit dan gemakkelijk terugzetten. Je kan natuurlijk ook, wat ik nu trouwens al doe; een volledige kopie van het spel maken maar dan duurt het zolang om het terug te zetten. Dank op voorhand. Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 27 minuten geleden, duchesse zei: Hallo, iemand hier die me hiermee kan helpen, hopelijk wel. In het ets2 spel, kan je je stoel, stuur spiegels enz juist zetten. Goede hoogte ver of dichtbij het stuur enz enz enz. Ik veronderstel dat deze settings ergens worden opgeslagen maar waar. Het zou gemakkelijker zijn om deze ergens op te slaan en bij een crash van het spel of eventueel windows kan je dit dan gemakkelijk terugzetten. Je kan natuurlijk ook, wat ik nu trouwens al doe; een volledige kopie van het spel maken maar dan duurt het zolang om het terug te zetten. Dank op voorhand. Speel het spel zelf niet maar wat googlen geeft mij aan dat waarschijnlijk de bestanden worden opgeslagen op: My Documents\Euro Truck Simulator 2\profile Dus als het goed is zit het in die folder 🙂 Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
duchesse Geplaatst: 28 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Nee Manuel, had ik ook al zelf gevonden maar daar vind ik niets in terug, niets over die settings alleszins. 1 Quote Link naar reactie
duchesse Geplaatst: 29 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Blijkbaar niet zo simpel. Hier was toch een ander lid csw Wouter die ook ets speelde ? Ik dacht hem hier terug te vinden maar ik vind hem nergens. Gezocht bij leden niets, iemand een idee ? Quote Link naar reactie
duchesse Geplaatst: 31 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2021 Niemand een idee hier. Moet toch ergens te vinden zijn dacht ik ? Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 1 november 2021 Delen Geplaatst: 1 november 2021 Hij blijkt helaas wat lastiger te zijn dan verwacht. De enige folders die ik terug kan vinden zijn inderdaad de profile folder en deze: %USERPROFILE%\Documents\Euro Truck Simulator 2\config.cfg 1 Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen