Ga naar inhoud

ets2 EuroTruck simulator


Aanbevolen berichten

Hallo, iemand hier die me hiermee kan helpen, hopelijk wel. In het ets2 spel, kan je je stoel, stuur spiegels enz juist zetten. Goede hoogte ver of dichtbij het stuur enz enz enz.

Ik veronderstel dat deze settings ergens worden opgeslagen maar waar. Het zou gemakkelijker zijn om deze ergens op te slaan en bij een crash van het spel of eventueel windows kan je dit dan gemakkelijk terugzetten. Je kan natuurlijk ook, wat ik nu trouwens al doe; een volledige kopie van het spel maken maar dan duurt het zolang om het terug te zetten. Dank op voorhand.

Link naar reactie
27 minuten geleden, duchesse zei:

Hallo, iemand hier die me hiermee kan helpen, hopelijk wel. In het ets2 spel, kan je je stoel, stuur spiegels enz juist zetten. Goede hoogte ver of dichtbij het stuur enz enz enz.

Ik veronderstel dat deze settings ergens worden opgeslagen maar waar. Het zou gemakkelijker zijn om deze ergens op te slaan en bij een crash van het spel of eventueel windows kan je dit dan gemakkelijk terugzetten. Je kan natuurlijk ook, wat ik nu trouwens al doe; een volledige kopie van het spel maken maar dan duurt het zolang om het terug te zetten. Dank op voorhand.

Speel het spel zelf niet maar wat googlen geeft mij aan dat waarschijnlijk de bestanden worden opgeslagen op: 

My Documents\Euro Truck Simulator 2\profile

Dus als het goed is zit het in die folder ?

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...