Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[ATTENTIE ATTENTIE NOODKREET]
=============================

Beste vraagstellers, 

Iedereen die hier op het forum een vraag stelt VERWACHT(!) dat er een antwoord komt,
... wat zeg ik,..... 
een JUIST antwoord komt.
Of in ieder geval een oplossing die zo dicht mogelijk in de buurt komt daarvan, waarmee je verder kan, met het oplossen/aanpakken van jouw computer probleem. 
Degene aan de andere kant van jouw monitor, die antwoord geeft, EEN ECHT PERSOON DUS en tijd en moeite steekt in het antwoord geven op jouw vraag/probleem, 
VERWACHT(!) dan ook een terugkoppeling, dat een antwoord tot de juiste aanpak/oplossing heeft geleid. 

Als er niet de moeite wordt genomen om een simpele terugkoppeling te geven, waarom zou ik hier dan nog moeite doen om jouw vraag te gaan beantwoorden? 

Afgezien van de leden die ik letterlijk op 1 hand kan tellen en de moeite nemen om wél een terugkoppeling te geven.
Dát stel ik zeer op prijs, dank jullie wel daarvoor.
Jullie kunnen deze NOODKREET dan ook als niet verzonden beschouwen.

Ik kan mij beter bezig houden met mijn YT kanaal, daar komt ook geen antwoord (wordt dan ook geen vraag gesteld, dat scheelt), maar aan dit "kijkcijfer-kanon" (en de Google analytics over mijn kanaal) wéét ik gewoon dat er veel gekeken wordt naar mijn video's en komen er vragen/reacties binnen.
Als ook buiten heel YT om via mail en zo ook vanuit mijn nog steeds groeiende computer-kring. 
Daar heb ik veel meer "eer" van mijn werk, véél meer activiteit met die paar honderd echte abonnees die ik heb dan de vele duizenden die hier aanwezig zijn.

Ik krijg steeds meer en meer het gevoel dat men een antwoord, en dus de levende persoon aan de andere kant van jouw scherm, niet respecteert, zolang jouw vraag/probleem maar zo snel mogelijk opgelost wordt.
Ook een eenvoudig simpel bedankje kan er tegenwoordig niet meer van af, en dat vind ik erg jammer !

Is dit de maatschappij waarin we heden ten dagen leven ?
Elkaar niet meer respecteren ?
Een vraag stellen, een antwoord krijgen en voor de rest: stik er maar in ?
Als jouw vraag/probleem maar opgelost is, dát telt,.... toch ?
Dát is het belangrijkste,.... toch ?
Dát is wat telt, de rest doet er toch niet toe ?

Waar maak ik mij druk om.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...