Ga naar inhoud

NWN Hordes of the underdark.


Aanbevolen berichten

Ook ik heb dat zwaard, nog niet geupgraded overigens, met mijn Half-Elf sorcerer (ik heb daar wel een feat voor moeten opofferen, maar goed), alleen erg goed is-ie er nog niet mee... /Nymph Ok dan, ik heb er trouwens geen punten voor Evil voor gehad ofzo (niet dat ik dat wilde ofzo, verre van dat), gelukkig. Ik had namelijk gesaved toen ze zich overgaf, maar m'n skeleton viel nog net een fairy dragon aan... Ik had geen zin om alles weer overnieuw te spelen.
Link naar reactie
  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

LOL ... bij de ondoden begon ie te mekkeren dat ze niet lekker waren ;) Ik zit pas op lvl 17 qua karakter ... dus ik moet nog flink wat doorknokken voordat ik 'Epic' level mag worden. Zal eens kijken wat m'n stats zijn, maar het is iets van lvl 10 ranger / 3 sorcerer / 4 arcane archer Enige probleem is dat ik af en toe naar boven moet om m'n pijlen aan te vullen. Weet iemand wat die Rakasha's (die katmensen) voor een bescherming hadden ? Ik had er heel veel moeite mee om die plat te krijgen. :( // RD : Dan ben ik blij dat ik niet echt vast zit nu :)
Link naar reactie
Nog maar een keertje, weet iemand wat er te halen valt in die 'ruins' bij de beholder cave? Ik kom daar namelijk niet doorheen zoals valt te begrijpen...? /RD die drow die jij tegenkwam vond ik inderdaad ook erg lastig, totdat ik erachter kwam dat 'ie redelijk gemakkelijk viel voor een 'finger of death', maar ja, daar moet je wel een hoge caster lvl voor hebben voor een fatsoenlijke DC... Die vampiercult is erg cool, leuk om een manier te verzinnen om aan houten spiezen te komen... 8) Je kunt daar trouwens unlimited XP krijgen door telkens die vampieren te laten regeneren en opnieuw dood te maken (je hebt zelfs genoeg tijd om tussendoor te resten). Per vampier krijg je telkens weer +/- 1000XP, dus dat gaat redelijk snel. Ik ben er maar na 1 lvl up mee gestopt want het is wel een beetje flauw :wink: /JaFo die Rakshaska zijn eigenlijk niet al te sterk maar hebben alleen wel veel lastige immunities. Ik heb ze stuk voor stuk afgemaakt met een gesummonede 'helmed horror' (zo'n vliegende armor met een zwaard), die raakte ze vrij gemakkelijk.
Link naar reactie
Ik denk dat ik ze uiteindelijk met brute kracht heb verslagen. Tenminste als ik het goed heb werkt damage-reduction per ronde (ie : als ie binnen korte tijd genoeg schade krijgt moet het wel pijn doen). // -- Ik neem aan dat je als mage/sorcerer ook op zoek bent naar de 'greater stoneskin' ? Ik merkte dat die Ogre dat had ... Ik moet eens kijken wanneer ik Cleave e.d. kan krijgen. Volgens mij ontbreekt het mij daarvoor aan spieren (ben 'maar' 10 Str :( maar wel een 20+ dexterity & Cha)
Link naar reactie
//Rakshaska Die Rakshaska zijn immune voor alle magie, erg irritant, ik had er echter niet al te veel moeite mee, Deekin en ik gebruikten stoneskin/Bull'sstrenght/Haste combo op onzelf en zijn hun toen Melee gaan aanvallen. Deekin en ik zijn beiden RDD dus onze Con en STR is redelijk hoog, met het pratende zwaard (die toen nog +4 was) heb ik ze een kopje kleiner gemaakt. Alleen hun hoofd (Die gast die de portal stone wou hebben en vermond was als slave) was erg sterk. om deze te verslaan heb ik een scroll gebruikt waarmee ik een " Good Outsider" heb gesummoned, soort van engel was dat. erg sterke summon. //Pratende zwaard. Ik vind dat zwaard erg geniaal. ik kan er uitstekend mee overweg (elf proficiency) als RDD en zeker nu ik hem zwaar heb geupgrade. Ga nog wel Weapon Focus Longsword doen denk ik. Ik moet erg lachen om al die dingen die hij zegt. Als je een Bone Golem aanvalt brult ie iets van: " immune to magic huh, whe shall se about that!" en zo zijn er nog wel meer van die uitspraken. erg goed. //Vampire monk's mm.. die truc van Baxcorp had ik eerder moeten weten, heb al die monks reeds voorzien van een houten staak, welke je inderdaad op creatieve manier kan bemachtigen :). Ik ben gister gestopt net voordat ik door de laatste deur heen moet die je alleen met 3 energie orbs kan openen, geen idee of daar nog monks achter zitten, maar daar kom ik dadelijk wel achter als ik weer thuis ben. ps. leuke hulp krijg je daar trouwens, die vrouwelijke Engel. :)
Link naar reactie
[quote:cf3bb52f56="Red Dragon"] //Vampire monk's mm.. die truc van Baxcorp had ik eerder moeten weten, heb al die monks reeds voorzien van een houten staak, welke je inderdaad op creatieve manier kan bemachtigen :). Ik ben gister gestopt net voordat ik door de laatste deur heen moet die je alleen met 3 energie orbs kan openen, geen idee of daar nog monks achter zitten, maar daar kom ik dadelijk wel achter als ik weer thuis ben. ps. leuke hulp krijg je daar trouwens, die vrouwelijke Engel. :)[/quote:cf3bb52f56] Zaten er maar monks achter! Wat je tegen gaat komen is 10x zo erg. Veel succes ermee! :D
Link naar reactie
[quote:2767f3d260="Baxcorp"]Nog maar een keertje, weet iemand wat er te halen valt in die 'ruins' bij de beholder cave? Ik kom daar namelijk niet doorheen zoals valt te begrijpen...? [/quote:2767f3d260] Bedoel je dat spinnenhol? Het is eerst een no magic zone. Je kan weer magie gebruiken als je de obelisc de-activeert. Daarna mol je de reuze spin. Deze heeft een beetje gif en een emerald bij zich. Ik vermoed dat je het gif kan gebruiken om je wapen up te graden bij een smid. PS je moet sommige webben vernietigen (met bash) om verder te kunnen.
Link naar reactie
Ook al was ik één van de laatste die er aan begon: Het spel is uitgespeeld!!! Jammer, maar ik ben toch ergens wel blij, al moet ik wel zeggen dat ik de eindbaas een beetje op een cheesy manier verslagen heb (het was niet m'n bedoeling, maar goed). M'n Black Blade of Disaster sloeg 'de eindbaas' die een Critical Failure voor z'n Saving Throw kreeg... Toen stierf (...)......... Ik heb trouwens het idee dat het die gast voor een Single Sorcerer erg pittig is, hij heeft namelijk vrij veel immunities (ik zal niks noemen hoor...). Overigens is het einde best dynamisch, je keuzes en dingen die je wel of niet doet, beïnvloeden het. Ik geef jullie een tip voor aan het einde van de laatste chapter: Zorg voor veeeeeeeeeel geld!
Link naar reactie
[quote:165f4d216c="Hu'uruun"]Ook al was ik één van de laatste die er aan begon: Het spel is uitgespeeld!!! ![/quote:165f4d216c] wow :o dat heb je snel gedaan zeg. ik dacht dat je het druk had deze week. //bigstaal Ik heb de cult leider (om het zo maar te noemen ;) ) reeds verslagen. om eerlijk te zijn had ik al zo iets verwacht om een of andere reden. Hij was minder moeilijk dan ik dacht, hij kon slecht tegen vuur en ijs :) //Elder mind (mind flayers) Wat hebben jullie hier gedaan? Artifact gegeven of aangevallen?
Link naar reactie
Ik had het ook druk deze week, alleen ik heb even stevig doorgewerkt aan m'n CKV2 scriptie, die is nu af, dus had ik tijd voor HotU. Ik heb overigens wél de spiegel gegeven (*spoiler* dit heeft wel enige consequenties, je 'merkt' nog wel welke */spoiler*. Voor de rest heb ik het alleen 'druk' met leuke dingen: Kerstgala op woensdag, op school, morgen (of eigenlijk overmorgen :-P) LOTR deel 3, Kerstontbijt op school op vrijdag, daarna film kijken ;-) en voor de rest nog wat andere dingentjes, gelukkig niets vervelends :-).
Link naar reactie
Ik heb bij die mind flayers m'n oude rogue 'truc' uitgeprobeert. Eerst die spiegel geven en daarna terugkomen om ze alsnog te vermoorden ...krijg je aardig wat XP's voor...oh ja, geef die spiegel eerst aan 'die vrouw voor wie je werkt' (voor XP!) en vraag 'm daarna weer terug... :lol: /hu'uruun Die consequenties...bedoel je nog in Chapter 2 of pas in Chapter 3? /RDD. Heb je die vrouwelijke engel gevraagd om mee te vechten tegen de 'cult leider'? Ik had haar namelijk gevraagd om mee te vechten met het laatste gevecht van chapter 2. Ze was wel erg bang voor me in het begin omdat ik evil ben... :wink:
Link naar reactie
Ik wil niet teveel verklappen, maar als je die spiegel geeft heeft dat gevolgen voor het Fallout 1/2 einde (er zullen vast meer spellen met zoiets zijn, maar dit is het enige dat ik ken dat ongeveer zo in elkaar zit), om het zo maar even te zeggen. Het 'echte' spel beïnvloedt het niet. Overigens heeft die Engel ook voor mij gevochten, zij was echter heel erg blij dat ik haar was komen redden en wilde evil mensen doodslaan, daar zouden de 'anderen' van opkijken zij ze ;-):D.
Link naar reactie
//Spiegel Ik begrijp niet wat je bedoeld Hu'uruun. het maakt dus niets uit of je hem wel of niet geeft, je kan ze net zo goed doden lees ik hier. Denk dat ik Baxcorp's truuc toepas, zolang dat mogelijk is als Neutral Good persoon. //engel Ik heb die Engel ook bevrijd en mij heeft ze graag geholpen, ik ben Neutral-good. Nu staat ze in de " tempel of loth" te wachten op de eindstrijd tegen de valsharasssss of hoe je het ook schrijft ;) //RDD Ik ben bijna level 9 RDD, dan krijg ik me wings, ik zal dan even een screenie posten :)
Link naar reactie
Het vervelendste tot nu toe zijn was dat in-game 'filmpje' dat m'n karakter een beetje te veel in het gevaar plaatste. Ik kon het alleen redden door snel terug te rennen naar m'n henchmen zodat ik de ondersteuning van die twee had ipv te hopen dat ze naar mij toe kwamen gewandeld voordat ik plat ging. :( Maar nu moet ik tegen een hele zaal vol van die elven vanwege Halaster ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...