Ga naar inhoud

De leukste helpdesk ervaringen


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat ik vandaag mee gemaakt heb met de Sony helpdesk vind ik toch wel een leuk topic om te openen. Was bij mensen thuis die hebben een Sony photoprinter (welk model weet ik eventjes niet meer). Maar ze wilde inkt bestellen voor deze printer die een jaar of 5 oud is ongeveer. Ze waren al verschillende winkels langs geweest in Utrecht (waar ze wonen) maar konden dit nergens meer kopen voor deze printer. Ik kwam bij hun voor wat andere computer problemen en toen kwamen ze dus met de vraag of ik wist waar ze de inkt voor die foto printer konden kopen. Ik zoeken in google naar deze printer, was overal uitverkocht, verschillende inkt websites afgelopen ook geen inkt voor te krijgen. Nou ik de helpdesk van Sony bellen of hun nog ergens die inkt hebben liggen of anders wisten waar die te koop was. Ik het type nummer van de printer door gegeven en mijn verhaal verteld. Nou wat denk je dat ik te horen kreeg van die helpdeks medewerker: Sony heeft nog nooit een printer gemaakt en zal ook nooit printers maken !!!! Waarop ik zei voer dit en dit model nummer nou maar eens in google in en dan zie je toch echt heel duidelijk de juiste printer naar voren komen waar ook heel duidelijk Sony op staat. Nee meneer wij Sony maken geen printers en zullen dit ook nooit gaan doen. Ik nogmaals nummer door gegeven van printer en het verhaal gezegd zoek maar in google op en hij komt naar voren. Nou die vent van de helpdesk bleef erbij dat er geen Sony printers bestaan. Ik gevraagd naar zijn baas en toen gooide hij de haak erop. Nou als Sony zon helpdesk heeft weet ik al bij voorbaat dat er bij mij nooit en te nimmer nog enig Sony apparaat in huis komt. De mensen waar ik bij was lagen in een deuk de telefoon stond op de speaker. Ze zeiden dus allebei nou dat wordt dus een andere photo printer kopen (zo'n kleintje voor 10 bij 15 foto's). Welke ervaringen hebben jullie met de helpdesk van welk merk dan ook?
Link naar reactie
Eddy, Klopt helemaal, google staat er ook gewoon vol mee, alleen bij dit model welke hun hadden stond bij iedere site waar ik keek uitverkocht bij en de hulpmiddelen ook allemaal leeg. Snap ook echt niet wat die helpdesk medewerker bezielde om hoog en laag te beweren dat ze geen printers maken. Echt heel jammer dat ik zijn baas niet te spreken kreeg. Ik dacht zal ik nog een keer bellen zodat ik iemand anders aan de lijn zou krijgen, maar hun zeiden allebei doe maar niet dit is echt te gek voor woorden. ik vroeg nog naar zijn naam, maar die kreeg ik ook jammer genoeg niet van hem. Maar als een bedrijf zulke klunzen in dienst heeft heb ik daar absoluut geen vertrouwen in. Het model had ik zelf ook al terug gevonden op hun site via google, maar als je daar invulde waar te koop was de landkaart ook helemaal leeg. Toch ook erg vreemd dat Sony van een printer na een jaar of vijf geen spullen meer te koop voor heeft en de inkt ook nergens terug te vinden meer is. Tot een half jaar geleden konden ze de inkt nog bij De Block kopen maar die verkocht ze nu ook niet meer hadden ze gezegd tegen hun.
Link naar reactie
Ik had al jaren een spaarrekening bij de sns bank. Elke maand werd een x bedrag automatisch overgeboekt. Op een bepaald moment wilde ik via internet een bedrag overboeken naar mijn tegenrekening. Helaas kon dit niet. Ik kreeg een melding dat ik niet geautoriseerd was. Ik heb toen de servicedesk gebeld. Ik kreeg als antwoord dat ik niet bekend was bij hun. Ik zeg tegen die medewerker, er wordt wel al zeker 7 jaar elke maand geld op de spaarrekening geboekt. De medewerker hield vol. Ik moest een kopie van mijn paspoort opsturen en een formulier van hun site erbij doen. Ik heb dit niet gedaan. Ik heb een brief gestuurd naar de manager klantenservice en mijn verhaal gedaan. Een hoop bla, bla ..en dat ik per direct bij mijn eigen geld wil komen. Met een paar dagen had ik een excuusbrief en een cadeaubon van bol.com erbij. Ik kon weer via internet bij mijn eigen rekening. Ik heb toen direct al mijn geld er weggehaald en de rekening opgezegd. Vr.gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...